neljapäev, 26. veebruar 2009

Update




Nii, tervis on korras Isabellal, ptùi, ptùi, ptùi....Kàib juba lasteaias tesit pàeva.Ikka terve pàeva kohe ja siiani on vàga ilusti làinud.Peale pooltteist nàdalat kodus, ei taha ta mitte sugugi lasteaiast àra tulla:).No ja nùùd on meil veel lasteaia ees vàike lòbustuspark, niiet meie vaba raha làheb siis sinna:).Tegelikult ongi nùùd ilmad mònusalt kevadiseks làinud ja vihma ka ei saja, niiet pargis kiikuda ja liugu lasta on vàga asjakohane.Siiano ma hoidsin eelmale, sest kòik tundus jube kùlm(mulle) ja màrg.Lasteaia karnevalipeost jàime kahjuks ilma, kuna olime kodused, aga ònneks on neid veel toimumas siin ùmberringi.Pàris ilma ei jàà:)
Mis siis veel.........polegi midagi.Mòned vàiksed koosistumised ja padjaòhtud on olnud, aga ùldiselt on rahulik.
Ah....seda ka, et nùùd vòib òelda, et eesti ja itaalia keel ei ole enam 50-50.Itaalia keel surub ikka peale, millest ma muidugi aru saan.Laps on pàev otsa lasteaias, ùks pàev nàdalas àmmaga.Itaalia keeles ta on vòimeline tàiesti asjalike ja pikki discorsosid maha pidamama, eesti keeles ahmib tihti òhku, otsib sònu ja jutt ei tule nii sorav ja sisukas.Peale selle on ta viimased paar nàdalat jube issikas olnud, ma vòiks vabalt praegu nàiteks Ibizale sòita, ta ei saaks arugi vist.Vahel olen isegi òòsel kuulnud,kuidas ta làbi une sonides, papit otsib.Tema sonib noh, mitte mina.Hommikul esimene asi on papi ja òhtul magama minnes viimane asi.Noh mis teha, eks see mingi periood on ma usun, aga ùldsielt on ta alati selline suur issikas olnud.Las olla siis, mul kergem:D
Ps! See on seal pildil kuskil on mu uus kollane maja, ròdu on segamini ja lilli pole ka mòtet veel vist istutada:)

2 kommentaari:

mermaid ütles ...

Alumistel puha trellid ees.. või on see pank :S

Mis Bellal seal nina ees on? Kah mingi arvuti või kosmeetikakarp?

AnnuMannu ütles ...

See mu òe mingi lauvàrvide karp.Siin on pea kòigil majadel all trellid ees, sest need ju kullavabrikud.Meie keskmise suurusega majas on kolm vabrikut.Kullalinn ju Valenza:)