reede, 6. veebruar 2009

Karnevali ootuses...


Kui vahepeal kodused olime, siis oli vaja erinevaid tegevusi vàlja mòelda.Lemmik tegevus oli Bellal loomulikult oma karnevali kostùùmiga keksimine.Sellega on ka selline lugu, et tema oleks vòibolla mòne printsessi kostùùmi vòi lumivalgekese oma ostnud, aga mina keeldusin.Kàsi ei tòuse neid jubedusi ostma ja selleeest veel 30 euri maksma.Niikaua, kui mul tema ùle veel vòimu on, siis kasutan seda àra:D.Silmad vòtab virvendama, nii kole làikivad ja vàrvilised ja peale selle on ulatuvad need talle maani ka.Mitte, et see tiibade ja seelikuga asi ei làigiks, aga teda on ònneks vàhe.Vàrve andsin valida ja selge see, et tema valis roosa:).Plika mis plika.Lasteaeda olemasolevat jànese kostùùmi panna ei saa, sest sellega hakkab palav.Selle saime ka kellegi kàest eelmine aasta.

11 kommentaari:

Reine ütles ...

Ta näeb nii muinasjutuline välja oma kostüümiga :)
Karnevali aeg on nii vahva, eriti kui näed lapsi kostüümides mööda linna jalutamas.

Maarja ütles ...

meil ka karnevaliootus suur. Mial sarnane, ainult seelik roheline ja ülemine ots kollane.

mermaid ütles ...

Mis teil see karnevali värk on?

Ma olen ka poes neid printsessi asju vaadanud, aga jah, liiga sädelevad on. Kuigi armsad.

Me peame aprillis plika yheks lastelaulu tegelaseks maskeerima. Veidi peamurdmist nyyd.

Maukas ütles ...

Ma tahtsin just kirjutada: teretulemast Winxide klubisse! Aga Kiku asjatundlik pilk kõrvalt ütles, et ei olegi winxi kostüüm.
Kikule nonna eelmisel aastal ostis jubeda helesinise printsessi kleidi väkk oli tõesti.

Suusi ütles ...

Mina jälle mõtlesin, et niikaua kui võimalik ühtegi kostüümi ostma ei hakka. Teen ise midagi lihtsat ja ei hakka selle hiina rämpsu peale hiigelsummasid raiskama. Kuigi karta on, et paari aasta pärast Triinu vaevalt ei vaimustub mu kodukootud karumõmmi kostüümist ja nõuab kah winxi või vähemalt printsessi.

AnnuMannu ütles ...

Lapsed riietuvad mingiteks tegelaasteks, loobivad helbeid, pasundavad, uhke rongkàik kòva muusikaga jne.

mermaid ütles ...

Aga on see seotud mingi päevaga või lihtsalt niisama?

AnnuMannu ütles ...

Ei ole seotud konkreetse pàevaga.Karneval vòib kesta mitu nàdalat, olenevalt siis linnast.Karneval on eriti levinud just katoliiklikes riikides.Katoliku kirik pidi seda vòtma nagu ùhte moodust jumala poole pòòrdumiseks.

mermaid ütles ...

Aga miks just praegu ja kes seda otsustab, millal on karneval?

AnnuMannu ütles ...

Nùùd pean ma vist lausa uurima hakkama selle traditsooni tagamaad:D
Ma teen natuke taustauuringuid ja kui karneval siin toimub, teen sellest eraldi postituse.....seda nagunii:D

Maarja ütles ...

Sloveenias algab samal ajal enam-vähem kui Itaalias. Siin seotud talve ära saatmisega. Ja pontsikud on väga sarnased nendele, mida Itaalias siis osta saab.