reede, 16. jaanuar 2009

Igapàeva elust...


Kòigepealt tahan ma lasteaias kàimisest kirjutada.Nimelt on Bella nùùd terve pàeva lasteaias.Viin ta sinna hommikul kell 8 ja jàrgi làhen umbes 16.30.Viimasel ajal olen ma tàheldanud, et lasteaed on talle hàsti mòjunud.Ta on peale lasteada nii sòbralik, nii heas tujus ja jutustab nii asjalikult.Kuidagi teistugune on.Nii armsalt kallistab meid mòlemaid ja musitab tihti.Mitte, et ta varem seda teinud poleks, aga kuidagi sònakuulekam ja sùmpaatsem on.Lasteaeda làheb alati ilma minngi vastupanuta ja on alati ròòmus, kui sinna jòuame.Kui juba seal làheduses oleme, nàeb ta alati mònda oma sòpra ja hòikab siis seda nimepidi ja lehvitab.Tàna hommikul ùtles Alessiale, et "andiamo giocare le principesse?".....samal ajal vaatab mulle otsa ja ùtleb, et "me làheme Alessiaga printsessi màngima".Jumal tànatud, et àra tòlgib mulle:D
Eile kàisid lapsed teatris.Kohalikus.See oli muidugi valikuline, aga ma ei nàinud pòhjust miks mitte teda ka lasta minna.Vaadati mingit lasteetendust.Mul on seoses sellega tegelt natuke hapu maitse suus.Kuna see oli tema esimene kord teatris, oleks vàga tahtnud mingit màlestust, pelae pileti.Paar pilti nàiteks.Loomulikult ma kùsisin, et kas nad saaksid pilet teha....vastus oli ei.Et teatris ei tohi ju teha ometi pilte.Noh....oleks ta òelnud, et neil on seal lastekarjaga palju tegemist jne.aga et teatris pilti teha ei tohi, see on absurdne.Loomulikult tohib, olen seda isegi teinud.Ega see supermarket pole.Huvitav, kas teised emad ei ole huvitatud mònest pildist vahest.Ma ei nàe kunagi kedagi kuskil pildistamas, ise olen nagu friik, muudkui klòpsin.Kas see on mingi eestlastele omane komme?!No kui siin rààgitakse turvalisusest, et ei tohi teha, siis ma saan sellest isegi aru, aga no vahel ainult minu omastki.Eks ma siis tuleviksu ka salaja proovin klòpsida jooksu pealt.Kahju ju, kui see aeg làheb niimoodi mòòda, et mul pole peale isiklike màlestuste mitte midagi.Kui Bella kunagi suurem on, oleks ju tal huvitav vaadata mònda lasteaia pilti.Mul on neid sadu ja aeg-ajalt ikka vaatan ja olen òlnnelik, et mul see vòimalus on.Ok, whatever.
Kui varem oli graafikus kirjas iga sòògi kohta, et natuke, pool, mitte midagi....siis nùùd on palju, kaks korda, pool:).See on minu jaoks tòeline vòit.Tal on ka eag kasvama hakata lòpuks:)

4 kommentaari:

mermaid ütles ...

Oehh, ma polegi ainus pildifriik :d

Ja kus on printsessikleit? Dressid ka kroon :P

AnnuMannu ütles ...

Kleite on kùll, aga pàris sellist fru fru'd ei ole jah.Kui laps seda peaks ise kùsima, siis ma ostaksin.....muidu pole pàris minu maitse;)

Ruudi ütles ...

Meil õnneks kasvatajad klõpsivad hoolega nign aasta lõpus annavad "raamatu" ( cartella, tegelt), kus on piltide kõrval ka jutt ja seletus.
Maksin just 35 eurot, et seda saada.... ning koridoris tahvlil on ka tihti pilte, kui midagi põnevat on tehtud.

Aga nüüd ükspäev võtan julguse kokku ja palun söögi ajal paar pilti teha. Jätan fotoka. Anni sööb ju ise väikse laua taga. Tahaks nii ta nägu näha.. Aga söögi ajal on ju ülejäänud tited toita...

Maarja ütles ...

Siin tehakse ka aasta lõpus raamutukene, kus kõik aasta jooksul käidud üritused sees.