neljapäev, 25. september 2008

Tàdi Marile!

Bella kunstiteos jài vàhe poolikult:)

Kòigepealt paluks mu elu armastuse solvamine lòpetada.Kakleks kùll, kui vaja!Tule aga siia!
Aga kui nùùd mehed màngust vàlja jàtta, siis lasteaias làheb Bellal hàsti ja minu tòòotsingud sitasti.Siiani pole kordagi veel nuttu olnud, ega muid probleeme, niiet selles suhtes polegi nagu midagi rààkida.Jàrgmisest nàdalast jààb vòibolla sòòma ja vòibolla ka pealelòunaks.Ma ei tea kohe mis teha.Nòme ju ka kodus terve pàev ùksi passida.Ma nii palju koristada ka ei viitsi ja muud pole nagu teha ka.Tòòd nàed pole veel leidnud.Mitte, et ma just kuskil uste taga oleks kàinud, aga cv'd olen mònda kohta ikka saatnud.Kuigi alles mòni pàev tagasi, niiet vàga lootusetu ehk olukord pole ka.Ma ise ei pòe eriti.Vòibolla siis, kui aasta otsa ostiks ja ei leiaks, tunduks olukord masendav.Ma vòtan hetkel rahulikult......uurin rohkem tuttavate kaudu, kuna see variant tòòtab paremini, kui mingite viletsavòitu cv'de saatmine kahjuks.
Vòi peaks hakkama hoopis korralikuks itaalia perenaiseks, kes hommikul ajab pere ùlesse, teeb neile kohvi ja kooki, saadab kooli, tòòle, lasteaeda ja hakkab kodus tolmulapiga vehkima ja pòrandaid poleerima.Ja nii iga jumala pàev.Vàhemalt selline mulje jààb kui cambio mogliet vaadata:)

3 kommentaari:

Ruudi ütles ...

ja ära unusta raguud potile podisema panna :) ( see ju keeb mitu tundi).
Aga teine laps?

Ja muidugi ma tänan tähelepanu eest :D

AnnuMannu ütles ...

Jaa, raguud ma vahel ikka teen ja tòesti mitu tundi làheb.Tubli olen kui vaja!Teine laps vahel mòlgub mòttes, aga ah ma ei tea.....ju nàeb.Pole veel otsustanud.Tahaks jubedalt asjalik olla natuke aega, tòòl kàia noh.
PS!kusjuures nii kui ma siin lòpetasin postituse kirjutamise sain ma telefonikòne ja mulle pakuti vòimalust tòòintervjuule minna.Ainuke asi, et sellele pakkumisele saatsin nagu niisama, poolmuidu cv.Kuna see asub teises linnas ja ma jalamees.Nagu tahtsin proovida.Pood ise on ùks mu lemmikuid(artigli)ja seal kaubanduskeskuses kàime tihti.Ma ùtlesin, et mòtlen vàhe ja vòtan ùhendust:)

Suusi ütles ...

Näed, sul ju omal postituses vastus kirjas mida teha! cambio moglie'sse mine! see küll mingi pikaajaline projekt ei ole, aga noh, vaheldust ikka. Ja tolmulapiga pead ju ainult alguses teiste s...a nühkima, pärast teed omad reeglid...