pühapäev, 28. september 2008

Nonoh



Nùùd siis juhtus selline lugu, et meie kadumalàinud kala(neid oli kaks) ilmus peale mitmeid kuid jàrsku vàlja.Ainult ùks kùll, aga no seegi oli tàitsa absurdne.Polnud ju teda kuskil enne ja ikka kuude viisi oli kadunud.Ega muud varianti pole, kui et need kuud elas ta selle kiviklibu sees kuskil liikumatult.Huvitav kas need kalad on nagu karud, kes vahepeal talveunne(suveunne) jààvad.Noh ma ei tea, igaljuhul ùllatus oli meil vàga suur, kui muuseas vaatsin, et ùks must kala akvaariumi seinasid lutsib jàlle:D
Pildile ma teda ei saanud, sest ta istub nùùd seal lossis.Kuna eile oli vee vahetus ka, siis kuidagi kurb kolme kalaga, niiet ostsin nagu vàrvi mòttes kolm kalakest juurde:)

Sellel pildil Bella ravis ennast, kuna vàitis, et ta on haige:)
See on lasteaiast tulles ja seal on jàlle mingit laulukest òpetatud mulle tundub:)

Ja samal ajal, kui mina siin trùkkisin, oli Isabella minu ilusa huulàike leidnud ning istus sellega oma voodis ja vàrvis varbaid:)

4 kommentaari:

mermaid ütles ...

irww.. varbaid.. osta lapsele kyynelakk :D

huuleläige läheb meil ka kaubaks.. tegelt ta fännab tervet mu kosmeetikakotti :D

AnnuMannu ütles ...

Meil sama, eks ta ùritab ju silmi, suud ja kùùsi, kòike vàrvida.Kùùnelakke on mul palju palju ja vahel ikka teen tal ka kùùned kilusaks, nagu ta ùtleb:P

Suusi ütles ...

Vaatasin, et videos tuli kohe stellina mitte aga täht. Räägib ta ka pigem itaalie keeles?

annu ütles ...

Praegu rààgib veel tàitsa 50/50.Lihtsalt osad sònad on, mis ta ùtleb alati itaalia keeles.Nt. stellina, patatine, le campane ja kindlasti on veel mòni:)