teisipäev, 16. september 2008

Pàev 2

Preemia ka tubliks olemise eest!


Ja jàlle làks pàev ilusti.Mitte midagi pole kurta.Hommikul làks samamoodi suure jooksuga liugu laskma teistega ja ku ma 5 minuti pàrast minema hakkasin ja lehvitasin, siis korra vaatas mu poole ja pani jàlle jooksuga teistele jàrele.Tàna oli tàpselt 2,5 tundi.Kui jàrgi làksin, siis lootsin vàga, et ehk nad on vàljas, saaks aia tagant jàlgida ja pilti teha, aga miskipàrast olid ikkagi sees.Ilm on tàna mònus ja pàikese kàes on hea soe.Kui sisse astusin, siis jàlle kasvataja hùùdis Isabellat, sest see oli jàlle nii hoos, et minu sisenemist ta ei màrganud.Neid oli seal suurel mànguplatsil mingi 3o kokku ka ja segadus oli suur:).Jooksis mulle ròòmsalt sùlle ja siis làks oma kapi kallale.Selle leiab ta nùùd ilusti ise ùlesse, pilt ju peal:).Kasvataja(see rangem) ùtles, et Isabella on vàga tubli siiani olnud ja kordagi pole nutnud.Aga samas see vòib ka hiljem tulla, oleneb lapsest.Seda ma usun ka, aga loodan siiski parimat.Ma tahaks, et ta seal ka sòòma hakkaks, sest olen kindel, et sel moel ehk hakkaks ka kaal natuke tòusma.Kodus on ta meil selline linnuisuga, harva sòòb nii, et taldrik tùhi.Tulevane Kate Moss vòibolla.
Oma eile leitud uuest sòbrast rààkis ta terve òhtu ja nùùd on tal lausa ilus pikkade juuste ja kleidiga nukk, kelle nimi on Alessio:)

5 kommentaari:

Ruudi ütles ...

Võibolla et ei nutagi!
Ega siis kõik ei pea nutma :)

ja

tead, meie muusikamaitse on väga erinev ja nüüd kui mu arvutil on ka kõlar ( nohh, mul tutikas arvuti kaa) siis iga kord ma vihatsan siin , et pean mingit nõmedat muusikat kuulma....

AnnuMannu ütles ...

Mis asja???!!!Nòmedaks nimetad minu elu armastust vòi?????Aga ma teen sulle teene, vòtan ta maha, sest olen seda juba tùkk aega plaaninud, aga ei ole viitsinud.Vòibolla panen tulevikus midagi veel paremat!!!

Ruudi ütles ...

:D karta on jahh,e t su elu armastus pole just , ütleme, minu oma :D

mermaid ütles ...

Näita nukku ka..

Maarja ütles ...

tore lugeda, et lasteaiaga harjumine kenasti läheb.