esmaspäev, 15. september 2008

Pàev 1







Seda postitust ma tàiendan hiljem, kui lapsele jàrgi làhen.Hommikul jalutasime lasteaeda oma suure kotiga ja Isabella oli ùsna elevil sellest minekust.Rààgime juba ammu ammu ju, et lasteaeda minek.Kui sisse astusime, siis muidugi kiskus ta oma keebi seljast àra, viskas koti maha ja pani kohe mànguplatsile jooksuga.Mànguplats on keskel ja sealt làhevad ringiratast erinevate rùhmade ruumid.Meie oma on farfalle, st. liblikad.Kui oma rùhma sisse làks, siis ka hoobilt kohe mànguasjade juurde.Mina andsin kasvatajale asju ùle ja tema màngis teiste lastega.Neid oli seal rùhmas kokku oma 20.Uusi oli tàna vist ainult neli, ùlejàànud olid eelmisest nàdalast.Kohe on nàha ka seda, et vanaemad olijad on kòik mànguhoos, aga uued ikka vaatavad veel ringi vahepeal jooksevad emmede juurde.Aga nuttu ei olnud kuulda kordagi selle hommiku jooksul.Me olime seal ukse peal teiste emadega mingi 20 minutit ja siis kasvataja ùtles, et mis te arvate kui prooviks nùùd paar tundi nad omaette jàtta.Tegime siis musi, kalli ja làksime àra.Nùùd kell 11 siis tagasi.Eks kuulda on kuidas làks.Kui ma àra làksin, siis nagu korra vaatas sellise kohkunud nàoga, aga ma miskipàrast usun, et nuttu seal ei tulnud.Kuuleme.
Kasvatajaid on kaks, ùks noor ja hàsti sùmpaatne ja selline hell, òrn lastega.Teine selline turskem 50ndates naine, kes kindlasti on see rangem tàdi.Olen seda ka tuttava laste kàest kuulnud.Aga distsipliini on ka vaja, ma leian ja alati see ninnu nànnutamine ei aitagi:)
.........
Jàrg:
Kella 11st làksin jàrgi ja ukse peal tuli ùks ema vastu oma lapsega, kes oli ka tàna esimest pàeva.Laps oli nutnud seekord.Ma olin juba valmis, et kui ùks nutab, siis teised àkki jàrgi.Uks oli kinni vahepealt.Tegin vaikselt lahti ja piilusin.Bella màngis ilusti teiste lastega.Kui sisse astusin, siis ta mind ei nàinudki enne, kui kasvataja ùtles talle, et vaata sinu emme tuli.Mind nàhes jooksis ròòmsalt vastu ja siis anti meile joonistused, mis nad vahepeal olid meisterdanud.Kasvataja ùtles, et tùdruk oli vàga tubli olnud, kordagi polnud nutnud ja oli ilusti pissil kàinud.Sòbraks sai ka kohe ùhe vàikse Alessioga, kellega nad pàrast veel tùkk aega liugu lasid.Koju meelitasime neid veel pool tundi.Esimene pàev làks seega hàsti, kuigi oli lùhike:)

4 kommentaari:

Monica ütles ...

Ei usu et sealt nuttu tuli bellal , ta sul nõus ju alati jääma üksi igalepoole :)

Ruudi ütles ...

Oi kui tubli siis!

Kas sa ka naudid rahu ja vabadust kodus?

Meil läks esmaspäev jälle natuke nässu aga täna ma loodan, et on parem päev :)

AnnuMannu ütles ...

Vòib nii òelda kùll, rohkem nagu olen koristanud ja nùùd hakkan tasapisi tòòkuulutusi uurima.See paar, kolm tundi làheb ka nii kiirelt....Anita alles nii vàike, nad on siis ikka veel natuke memmekamad, selge see, et kohanemine vòtab kauem aega:)

mermaid ütles ...

Lahe- liblikate ryhm :)
See Lotte keep on ikka nii armas!