neljapäev, 19. juuni 2008

Varsti làhen lasteaeda:)


Eile oli nò. lastevanemate koosolek lasteaias.Kus jagati informatsiooni ja tutvustati lasteaeda.Rààgiti kuidas kulgeb pàev ja seletati kòik detailselt àra.Mulle meeldib vàga, et seal pòòratakse suurt tàhelepanu just psùhholoogilisele poolele.Nii lapse kui ka ema suhtes.See on ju raske arvatavasti mòlemile.Sellel teemal rààgiti pikalt.Seletati mis vòimalusi nad vàlja pakuvad ja on alguses hàsti paindlikud, kuna lasped ja emad on erinevad ja nende huvides on, et see mòlemile vòimalikult valutu oleks.Tihtipeale pidi asi just emas olema, kes ei suuda lapsest eemalduda:).Minu laps làks muidugi nii pòòrdesse, et Leo pidi temaga lòpuks vàlja minema.Kilkas ja naeris liiga kòvasti:).Esimese hooga làks ta kohe ùhe ema juurde, kes istus meist natuke eemal oma kahe tùtrega ja sàttis ennast nende vahele.Siis hakkasid nad koos seal joonistama ja Bella oli nii asjalik, et lust vaadata.Laps oli ròòmust ogar, et lòpuks teda sinna majja sisse lasti, kuhu ta alati mòòda jalutades kipub.Lòkerdas nagu ròòmupall.Mulle see lasteaed meeldib vàga.Nii seestpoolt kui vàljast.Sees on neil suur màngutuba, megasuure puidust majaga, kus on vòimalik turnida, liugu lasta jne.Nàgin veel paljusid muid pònevaid asju, nagu tahvlid, rattad jne.Vàljas on ilus muruplats puude all, paljude ronimis- ka kiikumisvòimalustega.
Rààgiti veel, et kàiakse tihti vàljaspool lasteaeda ekskursioonidel.Ka linnast vàljas ilusates kohtades.Mulle meeldib see vàga ja Isabellale ka kindlasti.
Rààgiti pikalt sòògiteemal.Minul selles suhtes erilisi nòudmisi polegi, sest Bella sòòb tavalist toitu, seda mida pakutakse ja kogu lugu.Me ei peenutse ja erilisi nòudmisi meil pole.Kùll aga on siis vòimalik tellida erinev menùù allergikutele ja neile kellel usk teatud asju ei luba.
Siiani ma pole veel otsustanudki, kas toon ta alguses koju sòòma vòi jàtan sinna.Arvan, et làhen lòunal jàrgi ja sòòme kodus.Vàhemalt nii kaua, kui ma mingi tòòotsa omale leian.Aga eks seda nàeb juba hiljem, kuidas asjad sujuvad.Ma olen selles lasteaia teemas vàga positiivselt meelestatud ja ùtleme, et peaaegu sada prossa kindel, et talle meeldib seal ja palju pisaraid me ei nàe:).Ja see, et lasteaed asub praktiliselt maja taga on kohe suur pluss:)
Nùùd on pikk nimekiri asjadest, mis vaja varuda sùgiseks.Suurem osa asju on muidugi olemas juba:)

4 kommentaari:

Ruudi ütles ...

huvitav kas kogu Itaalia ongi lahedaid lasteaedu täis?

Ma olen ak juba nii põnevil, ma saan laupäeval teada kas ja kuhu sõime Anni võeti.

Triinuemme ütles ...

Bella ei lähe scuola materna'sse veel eks, ikka asilo nido'sse?

Mulle tundub, et väikestes kohtades on lasteaia paremad, suurtes linnades on igasuguseid. No RE on muidugi omaette teema, teil ei tohigi viletsaid olla, käib au pihta. :o)

A kui Bella on niru sööja, siis võiksid just proovida jätta ta sinna sööma, kambavaim on uskumatult tugev. Triinu sööb seal selliseid asju, mida kodus isegi ei vaata. Näiteks salatit.

AnnuMannu ütles ...

Jah ikka scuola maternasse làheb.See tàhendab, et sinna vòetakse siis alates 3st eluaastast ja kuna Bella saab novembris kolm, siis kòlbab tema ka.Me juba suured ju, ei mingit nidot enam:P.
See et seltskonnas paremini sùùakse on tàitsa tòsi ja sellepàrast ma ka kohe valisin seal sòòmise variandi.Aga ma igaksjuhuks kindlalt midagi òelda ei saa, kuna ma ju ei tea kuidas ma ennastki tunnen.àkki juhtub, et tunnen ennast sùùdi, vòi tunnen suurt puudust temast.Pole ju tegelikult eemal temast palju olnud.Selles mòttes àkki algul toon koju sòòma, aga eks see saab selguda ainult siis kui ta juba lasteaias kàib.Vaatame mis kasvatajatàdid rààgivad.

Diana Magnus, ütles ...

oh ei tea mis mina siis teen kui hakkab lasteaiia minek .. hmm.. tublid olete mõelmad... kindlasti on tal seal väga lõbus :)