reede, 20. juuni 2008

Ilus suveòhtu ja vàike eputaja





Nagu me arvasime, hakati peale Riina ùlilòbusat sùnnat erinevaid peokutseid jagama.
Eile kutsusid meid kùlla ùks abielupaar, kes oma villas sòpradele muusika òhtuid korrladavad.See tàhendab, et peremees koos sòpradega teeb bàndi.Esinevadki ainult kodus sòprade ròòmuks.Repertuaar oli lihtsalt fantastiline.Pòhiliselt mònus 70ndate rokk.Muusika kòrvale pakuti jààtist, kooki , sangriat ja òlle.Isabella pidas ennast ilusti ùleval ja plaksutas iga loo lòpus hoogsalt kàsi.
Isabella on ka natuke meestehaige, millest ma olen ammu aru saanud.Ta ei lehvita ùldjuhul naistele, aga meestele.........alati:)
See pidu jài talle silma ùks Casanova, kes aeg-ajalt talle silma tegi.Niiet peo lòpus vaatasid nad tòtt umbes 8 minutit.Samal ajal tegi Bella mingit sellist nàgu, et ma tòesti ei tundnud oma last àra.Lihtsalt pòòritas silmi siia-sinna ja hoidis nina nii krimpsus, et tal oli tàitsa vòòras nàgu peas.Me narsime nii kòvasti, et pisarad jooksid ja piss tahtis pùksi tulla.See oli nii naljakas vaatepilt, et kohati oli tunne, et mu lapsel sòitis katus pealt àra......no kaheksa minutit, kui mitte rohkem, seista tooli peal ja vahtida oma krimpsus nàoga tòtt, kordagi liigutamata:D
Ja ise nautis seda tàhelepanu tàiega.Pàrast oma mehega rààkides tuli vàlja, et me mòtlesime ùhte sama asja.Bella tegi arvatavasti selle tùùbi nàgu jàrgi.Kuna sellel mehel oli selline mega suur nina, siis Isabella oma grimassiga sarnanes sellele tùùbile, nii nagu ta oleks tema tùtar:)



Naljanina.Ma pakun, et mu lapsest vòib kunagi koomik saada, tal on potensiaali juba paregu:)

3 kommentaari:

Diana Magnus, ütles ...

nii tore on et kutsutakse igale poole :) ja pisikene isabellakene on ka nii armas.. nii suureks kasvanud.. :)

Ruudi ütles ...

Hahaa, naersid nii,e t piss püksis või nii, et luks väljas? :)

mermaid ütles ...

ossaaaa raks.. teil seal ikka ilusaid mehi.. aaahhhhhh....