esmaspäev, 9. juuni 2008

Palju ònne Riinuska!

Tàdi Riina sai suureks:).Sellel puhul korraldati vàgev grillipidu.Koos elava muusikaga.Ilm oli kehvavòitu, aga tundub, et see ei hàirinud mitte kedagi.Tantsiti ka kòva vihma ajal:)
Bella oli oma vanaema juures, kuna ise me seekord minna ei saanud, siis vàhemalt ròòmustasime àmma sellega, et tal on vòimalus oma lapselapsega pàev veeta.Nàeb ta ju teda niigi kord nàdalas, siis ka paar tundi.Tagant jàrgi mòeldes oli see ka òige otsus, sest teda poleks ma kùll vihma eest katuse all suutnud kinni hoida:).Rahvas oli super lòbus.Ma arvan, et see on mul siiani kòige crazym pidu ùldse.Itaalias ma mòtlen.Nii kompleksivabu inimesi on ròòm vaadata.Ise ma ju pole:)Kùll lauldi ja tantsiti.Tehti igast pulli ja tralli.Sòòk làks rahvale peale ùsna hàsti.Vàhemalt kòik sòid ja viltusi nàgusid nàha polnud:)
Loodame, et nùùd tegime otsa lahti ja nàitasime, kuidas ùks lòbus pidu vàlja nàgema peab, niiet jààme kutseid ootama jàrgmistele sùnnipàevadele:P








2 kommentaari:

mnjah ütles ...

Kust Sa Saku Originaali said? Lennukiga ei too ju tervet kasti kaasa!? Kohati ei saanud arugi, kas pidu oli ikka Itaalias, niivõrd eestlaslik nägi välja piltidel! :-)

AnnuMannu ütles ...

Pidu ikka Itaalias:)Ja kòik sòògikraam(kuni vàrske kurgini vàlja) Eestist kaasa toodud.Ja òlled ka.24 purki+ mitu pudelit kangemat kraami olid kòik pagasis ja ei mingit probleemi:P