reede, 6. juuni 2008

Oma ema laps:)

Isabella on nagu isa suust kukkunud, nii nad vàidavad.Kòik.Mitte keegi pole veel òelnud, et ta minuga sarnaneks kuskilt otsast.Rààkides vàlimusest.Olgu siis nii, mul ju tegelt ùkspuha, ilus laps on nii vòi naa.Aga mida teised ei tea, on see, et Isabellal on siiski ùks naljakas omadus, mille ta raudselt minult on pàrinud.Nimelt hakkab ta naerdes, mitte niisama kihistades ja itsitades, aga sùdamest naerdes, lukusma.Alati.Tàpselt nagu mina.Tee mis tahad, kui ikka mònda head nalja kuulen ja naerma hakkan, jàrgneb sellele luksumine.Isabella veel nendest naljadest aru ei saa, aga kui teda nàiteks taga ajada, mis on vaieldamatult lemmik tegevus, hakkab ta sada protsenti alati luksuma.Mis iganes on tema meelest jube naljakas......10 sekundit ja ta lòkerdab ja luksub segamini:).Mind on enda juures see alati tegelikult hàirinud, aga ma ònneks oskan luksumisest lahti saada.Bella peab seda veel òppima:).No ja kui nii vaadata, siis on ju juuksed ka minusse.Mitte kùll vàga peene juuksekarva poolest, see ehk veel muutub, aga pulksirgete juuste poolest kùll.Spaghettid mis spaghettid:)
Niiet pole midagi kòik isasse....kuigi loodan, et hambad on:)

1 kommentaar:

AnnuMannu ütles ...

Kui ma ausalt pean ùles tunnistama, siis ma pole seda kunagi selles mòttes probleemina vòtnud, et arstile rààkima minna.Ei tea, ma olen tohman ja pohhuist ka vist, mulle tunduvad pooled asjad pisiasjadena, mis teistele vòibolla suureks probleemiks oleks.Ma hoian korra hinge kinni ja korras.Last justkui ùldse ei hàiriks, ta vist ei saa veel midagi aru:P.Aga huvipàrast vòiks arstilt tòesti kùsida millest selline asi ùldse tuleb:)