neljapäev, 24. aprill 2008

ME time!

Sellist vàljendit kuulsin ma mingist USA realytist.SOS Tata ma pakun.Eile oli minu ME time.Tegelikult kàisin kùll natuke tòòd tegemas, nagu vahel ette tuleb.Aga tòò ja "kohustusliku lòuna" lòppedes oli ainult minu aeg.Jalutasin ringi oma lemmikus pargis Milanos, ostsin ùhe kùlma breezeri, kingad jalast àra ja mònuga parki murule pikali.Pàike kòrvetas ja kòvasti.Riided ei olnud just parimad pàevitamiseks.Peale minu oli muidugi veel sadu inimesi ja see sumin tekitas kohati sellise tunde, nagu oleks rannas.Ma arvan, et kolm aastat tagasi poleks see minu jaoks midagi erilist olnud, aga nùùd, kui saab sellise hetke ainult enda jaoks, koos oma suure armastusega(MP3) on see lihtsalt fantast.No ja nagu arvata vòis on eilse 26kraadi asemel tàna ehk 12, vòi midagi sinna kanti.Kahtlaselt hall ja kole.Aga me siin harjunud juba sellega:)

1 kommentaar:

mermaid ütles ...

Ma naudin ka täiega oma aega.. siis kui plika lasteaias on. Või nädalavahetustel jõusaalis :)