laupäev, 19. aprill 2008

Kui ma juba Pàrnus oleks.....

Suvi làheneb ja seoses sellega ka iga aastane Eesti reis.Kàime alati augustis.See tàhendab seda, et viimasel ajal ma mòtlen tihti Eestile, eriti muidugi oma kodulinnale.No ja miks on siis nii, et kui mòte làheb sellele, siis on mul esimene asi peas......kuhu ma SIIS sòòma làheks.Ma mòtlen terve linna, alates Vana-Pàrnust kuni Sindini làbi.Kòik sòògikohad mis seal vahepeal asuvad on mul peast làbi kàinud.Kas tasub minna , vòi mitte.Kas seda nimetatakse siis koduigatsuseks:D
Ma pole ùldsegi mitte nàljas siin, kuigi vòib selline mulje jààda.Igalùhel oma kiiks:)

14 kommentaari:

mermaid ütles ...

Kle me peaks enne kontakte vahetama, kui me Eestisse minema hakkame.
Kuskandis te üldse peatute?

Mul ka ikka need söögimõtted. Ja alati on kolm kohta, kuhu ma kindlasti lähen.
1. Picadilly kohvik. Seal tuleb syya kartulisalatit, juustukooki ja juua lattet.
2. Steffani pitsa
3. Tex Mex

Teised kohad nagu ei tõmba..

Aga rand!!! Ma praegu juba iga õhtu enne uinumist unistan sellest, kuidas ma varbad sooja liiva sisse pistan.... aaahhhh....

AnnuMannu ütles ...

Oh,àra parem rààgi.Uus promenaad on nii ilus, eriti suve òhtutel oma vàrviliste purskkaevudega;).Need kaks esimest sòògikohta on mul ka kirjas.Picadillys tòòtab mu kallis sòbranna Angelika.Steffanist ei pààse ei ùle ega ùmber.Tex Mexi kohta olen aga ainult halba viimasetel aastatel kuulnud, et pole enam julenud minnagi.Mul on ùks koht, kuhu kindlasti minna tahan, Raekùla endises vaksalis asuv resto, kus tehaske kùmneid erinevaid snitsleid.Ja muidugi Aleksander:D
Kontakte vòiks vahetada kùll, kuigi tel. numbrit veel òelda ei oska, sest tavaliselt ostan mingi kònekaardi uue numbriga.Aga peatume praktliselt kesklinnas, Suur-Sepa tànaval.Kuidagi saab ikka kokkulepitud midagi!

mermaid ütles ...

Suur- Sepa?
Siis sa mu naabrinaine ju :)

AnnuMannu ütles ...

Suur-Sepa 3 tàpsemalt.See"kòige ilusam" maja Pàrnus:D.Kus sa ise seal siis peatud?

mermaid ütles ...

Aisa alguses.

Ruudi ütles ...

Selge, ma kriban käbe te aadressid märkmikusse :D ja tulen ka sööma ( ma ka tegelt poel nälgas siin aga snitslit paneks kahesuupoolega, fiikatega ja üleujutatuna kastmest)

AnnuMannu ütles ...

Kirjuta siis Suur-Sepa 3 ja Aisa alguses, selle viimase leiad raudselt kohe ùles, kui òigest otsast pihta hakkad:D
Memaid, kas sina elutsed àkki minu kòige lemmikumas majas Pàrnus?See mis eestkùljest on ilusti renoveeritud ja tagumine pool on kaasaegseks klaasmajaks tehtud?:D

mermaid ütles ...

Ma saatsin sulle meili.

AnnuMannu ütles ...

Mulle saatsid? Vòi Marile?:)

mermaid ütles ...

Sulle ikka.. sinna yahoo peale..

AnnuMannu ütles ...

Sellepàrast kùsisin, et mulle pole kahjuks tulnud sinult ùhtegi maili yahoosse :o.Vaatasin ka tàna ja ei ole:(

mermaid ütles ...

Saatsin nyyd hotmeili :)

Monica ütles ...

Oot oot , ma ka tulen ikka sööma :) Nii et lugege mind ka sisse :)

AnnuMannu ütles ...

Kòik on oodatud!!!Mida rohkem, seda uhkem:D