pühapäev, 16. märts 2008

Valmistume lasteaeda minekuks





Tegelikult minule tundub, et aega veel kùll, aga àmm mul nii ei mòtle.Praegu on juba vaja tàpselt teada, kui palju mul on vaja kàteràtikuid, kàteràtiku hoidjad-taskuid???!!!!!, pòllesid, voodipesu jne.Muidugi kui kòik need asjad on vaja teha kàsitsi, tikkides-trùkkides, siis peab vist tòesti kevadel pihta hakkama, et septembriks kòik valmis oleks.Mul on selles suhutes nii raske àmmaga, et tema teaks tàpselt mis tooni, mis pildiga, kui suurte tàhtedega jne. jne. need asjad olema peaks.Aga nàed mina ei tea.Mul on tòesti absoluutselt kama kaks, kas seal on maasikad, potid, pannid vòi liblikad.Mul pole seda kàsitòò soont.Kole, kus ta vòib mind nende asjadega stressata.Ma hindan seda, kui inimene oskab ja tahab vaeva nàha, aga ta peaks selle ajaga juba teadama, et mind ta selle teemaga kaasa ei haara.Kòik see algas 8 kuud enne Isabella sùndi ja ma lausa kardan teda juba, kui nàen et ta jàlle oma mulinee koti ja ajakirjaga tuleb:)
Tegin pilti siis osadest asjadest, mis tal valmis olid.Aga triikimata....nii ta ùtles.Niiet see tàhtis tòò ootab mind ees.Voodipesu pole veel valmis.Sain tema kàest teada, et igal lapsel on oma isiklik pesu, mis on kodust kaasa vòetud.Ma màletan, et omalajal olid meil sellised asjad ikka riigi poolt.
Ps. see ilus puu on magnoolia ja ma pildistan teda absoluutselt iga aasta, sest ta on kirjeldamatult ilus.Eriti laivis:)




7 kommentaari:

mermaid ütles ...

Iswer, misasju teil sinna lasteaeda vaja on? Ma ka ei saand piha.

Mu õel oli Ameerikas olles itaallasest peika ja ta rääkis kui väsitav on olla eestlasel itaalia perekonnas...

Jõudu :)

AnnuMannu ütles ...

Oh jah, ega ta kerge pole:).Minumeelest raisatakse liiga palju aega mòtetutele pisasjadele, umbes nagu need pòlled ja ràtikud ja mis kòik veel.Ma làheks poodi ostaks plaks,plaks àra kòik(kui antakse nimekiri) mis vaja on ja korras.Aga ei, iga jumala pùhapàev pean ma vaatam ja kuulama mingitest mustritest ja pòlledest, ja et kui sulle see toon ei meeldis, siis ma harutan ùlesse, vòi viska prùgikasti jne.Ufffaaaaa
Aga seal pildil ongi paar kàtekuivatamis ràtikut, froteest ja siis paar nò. riidest ùmbrikut, kuhu siis sisse panna mingeid vahetus pesusid vòi asju.Tegelt àmm nagu seletas ka mis ja milleks, aga mul kàis see nagu tuul làbi kòrvade ja ma ei màleta enam:P.ùhe ràtiku peale on tikitud, et Isabella kàtekeste jaoks.Olen kindel, et igas peres nii vàga ei peenutseta, aga no meie siinses peres on see kombeks.
Te mòlemad suured kàsitòòlised, tehke jàrgi:D

pühapäev, 16. Märts 2008. a 18:48

AnnuMannu ütles ...

Ahjaaa.....ma ùtleks, et ta ei lòhna ùldse.Vòibolla kui nina just òie sisse suruda, siis tunneks:)

Maarja ütles ...

teil juba nõnna vara magnoolia. mees just täna ütles, et meil hakkab aed alles roheliseks minema. aga tõenäoliselt kui nädala pärast sinna jõuame, on kevad käes.

Ruudi ütles ...

ütle ämmale minu poolt kõige suuremad komplimendid!!
Kus on tikandid ( tal tegelt vedas,e t tütar sündis, poisile ju nii palju pole võimalik teha)!!!

Magnooliaid naudin ka mina, tõeliselt taevalikud näevad välja! Ja ei lõhna!

AnnuMannu ütles ...

Ok!Saab tehtud:).Peaks vist siia ùhe fotogalerii tegema asjadest, mida ta teinud on:P.Neid asju on vàààààga palju.Poisile vòibolla jah ei saa niivàga tikkida, kuigi....ei tea midagi.Aga veel vòib ju kududa, òmmelda....:)

Mari ütles ...

Ma täna just vaatasin, et meil on magnooliaõied kohe-kohe lahti minemas, et peaks vist homme fotoka kaasa võtma ja pilti tegema. Teil juba täiesti pärani lahti need õied :)