pühapäev, 30. märts 2008

Suhkruvatt ja muud asjad




On asi millest mu laps mitte midagi ei arva.Algul ta isegi vist ei saanud aru, mis sellega tgema peab.Kui me kòrval seda matsutama hakkasime, siis julges ka proovida.Ei meeldinud.Paar hambaauku vàhem tulevikus:).Niiet mis siis muud ùle jài, kui, et ma pidin selle ise àra sòòma.Sùda oli tùkk aega paha pàrast.Lòbustsupark on muidu tore koht, aga 2 aastasele on seal tegelikult vàga vàhe tegemist.Peale vaatamise muidugi.Mòne tiiru ikka tegime hobuse(caballo) ja ferrariga.Raiskasime raha, lootuses mànguasju òngitseda.Mind kohe teeb kurjaks, kui saad ilusa shreki nàiteks konsu vahele ja siis ta libiseb sealt vàlja, kuna need ei pigista teda piisavalt tugevalt sinna sisse.Urrrrrrr.Ilmad hakkavd vist(ptùi,ptùi,ptùi) jàlle ilusamaks minema ja ehk ònnestub nùùd joped ja muu talvekraam àra panna eest.
Sellega seoses on mul jàlle suur stress.......mismoodi ma kùll saan 6 kilo alla??!!!Kust saab iseloomu juurde osta?!
Ah jah...leiba olen ka mitu korda teinud ja kokkuvòttes oli esimene kord kòige parem.Ma ei tea mis ma nùùd valesti teen.Viimane kord ei vòtnud vàrvi peale ùldse(vàhe suhkurt?).Ka tuleb liiga kòva koorik peale, mida ei saa ka poole pange veega piisavalt pehmeks immutada.Juuretis ise on alati mònus hapu, niiet lòòb hingamise kinni ja peale òòlàbi seismist on mònus òhuline segu.Tainas kerkib ka ilusti alati.Leib ise aga tuleb jama, kuigi leiva maitsega.Aga selle kooriku lòikamiseks pean mootorsae appi vòtma.

7 kommentaari:

Mari ütles ...

Teeme võidu :)
Mul täpselt sama palju vaja alla saada. (muuseas veebruari keskel oli veel 10)

AnnuMannu ütles ...

Tundub, et sa oled siis juba hoos.Kòige raskem on hoog sisse saada, siis làheb juba ludinal:)
Aga homsest hakkab jàlgimine pihta!!Ja see 6 kilo on nii umbes, peale mida ma oleks endaga juba rahul.Kuigi mitte pàris peenike:P
Ma mòtlesin, et hakkan siin àkki mingit pàevikut pidama, annab stiimulit juurde.

Diana Magnus, ütles ...

:) just just.. neid loomakesi on nii rakse kätte saada..sedasi nad meilt raha välja meelitavadki ..on alles .. eksu..
6kg.. hmm.. mul tuleks veel 2 kg kindlasti :) aga eks jah see kokkuvõtmine ole üks kõva asi.. ma ikka üritan... aga ega see kerge ei ole :)

mermaid ütles ...

suhkruvatt on wäkk- wäkk- wäkk :D

ma kunagi teismelisena proovisin neid pehme looma õngitsemise mänge.. õndsal veneajal.. kätte ei saand muidugi midagi

meil ka muidu neid aparaate palju siin

Anonüümne ütles ...

Aga uskuge või mitte, ma sain ükskord kaks looma korraga! Ei tea kas konksud olid katki vist...üks väike poiss vaatas pealt ja alumine huul hakkas kahtlaselt tudisema. Ta oli enne mind õngitsenud ja ei saanud midagi. Ansin siis loomad talle, oh seda päikest ta näos siis!

AnnuMannu ütles ...

Eriti tubli:D.Me mòni aasta tagasi saime tàpselt samadest masinatest òega pagasniku tàie mànguasju.Siis olid sellised suvalised loomaksed, see aasta on neil aga kòik sellised kuulsad multika tegelased seal, ja ju vist on koksusid lòdvemaks keeratud, et liiga kergelt kalleid asju kàtte ei saaks:).Nii oleks tahtnud seda jààaja oravat, kes seal filmis algusest lòpuni selle tammetòruga mùttab, kàtte saada.

Reede ütles ...

Mul oli ka esimene leib väga ilus, teine ja kolmas ei tulnud nii hästi välja, aga nejas tuli jälle korralik. Ma kellegi leivateo kirjeldusest lugesin, et ahjust võetud leiva võib märja käteräti sisse keerata ja ma olen nii ka teinud, koorik pehmeneb ilusasti. Ma olen kuskil pool tundi teda seal hoidnud ja siis juba noaga kallale läinud, sest meile maitseb värske leib väga ja ei kannata rohkem oodata. Sööme oma leiva alati üsna kohe ära.