esmaspäev, 31. märts 2008

Lihtsalt hea kuulamine

See on kùll paari-kolme aasta tagune asi, aga sellegipoolest, peale umbes 300 korda kuulamist, ajab see kòik ihukarvad pùsti ja pisara silma.Ma tòesti naudin, kui keegi nii hàsti laulab ja seda veel 11 aastaselt.Super!

7 kommentaari:

Diana Magnus, ütles ...

uskumatu :o :0 appikene..nii võimas..mul tulid ka ihukarvad püsti..kas tema siis võitis ka ? wow tõesti :)

AnnuMannu ütles ...

Vòitis, vòitis muidugi:D.Oma plaatki nùùdseks vàljas juba:)

mermaid ütles ...

Võimas jah.. aga pisarat kyll silma ei võtnud.
Seda plaati peaks täitsa vaatama..

AnnuMannu ütles ...

Ma olen hàsti emotsionaalne tùùp.Just vaatsin jààaeg 2-te ja vesistasin.Ma ei tea, kas see on normaalne:D

Diana Magnus, ütles ...

normaalne normaalne :P :D

Ruudi ütles ...

Ok, ma olen siis see tundetu tùùp, kellele selline muusika ei meeldi aj eks isegi lòpuni ei kuulanud.
Ja jààaeg ( esimene kùll) ajas mind nii palju naerma, et pisarad tulid silma...
Aga kui tehakse liiga filmides loomadele ( nyyd mòjub ka lastele) siis ma nutan kùll...

AnnuMannu ütles ...

Sellest, kui liiga tehakse, ma parem ei rààgigi:(.Tegelt ei suuda isegi vaadata sellised asju.Mind ajas see esimene jààaeg muidugi ka naerma, aga seal oli mingi sùdamlik koht, kus mul ikka pisarad voolasid.Ròòmust noh....taaskohtumise ùle:D