reede, 21. märts 2008

Isabella kàib potil?!

Ma ootasin selle postitusega, aga nùùd otsustasin ikkagi kirjutada.Seis on siis selline, et Bella on kòik oma tegmised 100% potti teinud viimased 8 pàeva va. ùks eksimine kolmandal pàeval, kui kùlalised olid.Eks ta oli vàhe erutatud ja siis mànguhoos tuli ùks sorts kogemata pòrandale.Vàljas oleme kòik pàevad kàinud ilma màhkmeta ja kordagi pole pùksi tulnud.Kui sòbranna juures baaris olen hommikul, siis làheme WC' sse ja teeme suurde potti.Kodus teeb ta tavaliselt oma vàikesesse potti, ilma kùsimata, làheb istub peale ja asjatab ise àra.Paar korda on tahnud ka suure poti peale minna.Lòunal magab alati màhkmeta, siis ei tule sealt kunagi midagi.Nùùd olen paar korda ka òòsel ilma màhkmeta pannud ja voodi on alati kuiv olnud.Hommikul paneb suure jooksuga alati poti peale:)
Kas ma vòin siis nùùd òelda, et Isabella kàibki potil.Lòpuks on see pàev siis saabunud?!
Vòi on ikka veel liiga vara hòisata.......ma vist vàhe ebausklik nagu ma aru saan:)
PS. ja see ei tulnud iseenesest.Kòvat treenimist oma 2 nàdalat ja palju minu nàrve:)

6 kommentaari:

Ruudi ütles ...

noh ma rõõmustan siis juba!! Tublid! Oluline on ju, et saite hakkama...

mermaid ütles ...

Palju õnne!
Usun küll, et ta hakkabki nüüd käima..

Monica ütles ...

Pane talle nyyd pyksid ka jalga , las hakkab harjutama neid alla tòmmata ka ...:)
Tubli muidugi !
Eks nàis kuna meie niikaugele jòuame , praegu ma ei vaevagi oma pead sellega veel ...:)

AnnuMannu ütles ...

Teeb juba pùkstega ka, nii pikkade, kui aluskatega:)
Juhuuuu

Anonüümne ütles ...

Ma just tahtsin küsida, et kas ta saab püksid ise jalast ära kah? Igal juhul super!

AnnuMannu ütles ...

Jah, pùksid tulevad vàga libedalt àra, aga jalga ta neid enam panna ei taha.Selles ongi meil pòhi jama kodus, et ta koorib ennast koguaeg alasti.Pùkse pàris ise jalga veel ei pane.