teisipäev, 18. märts 2008

Arstil kàidud

Viimati kàisime arsti visiidil tàpselt neli kuud tagasi.Tàna làksin siis raske sùdamega, et ju ma nùùd pragada saan, aga ei midagi sellist.Arst kaalus, mòòtis, kuulas eest ja tagant, katsus kòhtu, jalalabasid, kòrvu ja uuris hambaid.Sain teda, et kòrvu on vaja mingi pumbaga puhastada, kuna vatitikuga vòib asi ainult hullemaks minna.Siiani olen ma alati sedasi puhastanud ja vàliselt tunduvad kòrvad ilusti puhtad.Aga tema oma aparaadiga muidugi nàgi, et ei ole pàris ja soovitas selle pumba muretseda.Ok see selleks.Aga nagu ma ka kartsin on kaalu juurde tulnud imevàhe.Nelja kuuga 500 grammi(10,8kg) ja pikkust juures 2cm(83cm hetkel siis).No pisike pàkapikk ta on meil tòesti, teiste temavanustega vòrreldes on ta suts lùhem ja ilus sale:)
Kuna ta aga sòòb praktiliselt kòike, mitte kùll ròògatutes kogustes, aga minumeelest piisavalt, siis mingeid isutekitajaid ei kirjutatud seekord.Lihtsalt vitamiine(multicenrtum baby) ja floori tilkasid, kaariese ennetamiseks.Siiani pole ma talle floori andnud, kuigi olen kuulnud, et siin on juba pàris beebidele seda vàlja kirjutatud, meile mitte.Eks kòik oleneb ikkagi arstist.Kuna ma neid isutekitajaid talle ei andnud ja valetasin arstile...khmkhm, siis neid vitamiine ma kavatesn ikkagi anda.Hambaid on veel puudu kokku neli.ùlevalt ja alt, need kòige tagumised purikad. Nii lahedalt kòòritas arsti, samal ajal ise kòrvale vaadates, isegi arsti ajas see naerma:)
Ja muide teist pàeva kàime juba vàljas ilma pampersita ja pole pùksi teinud.Kohe kui kodus riided vòtsin làks potile:)

2 kommentaari:

mermaid ütles ...

Kui vana su tüdruk on?
Ma ei viitsi praegu otsima hakata :)

AnnuMannu ütles ...

2 aasta ja 4 kuune kohe kohe.