reede, 4. jaanuar 2008

Mega hea maiustus

Paar pàeva tagasi sòin sellist asja nagu torronata.Esialgu oli muidugi kerge eelarvamus, kuna torrone mulle eriti ei meeldi.Aga jàrjekordselt pidin tòdema, et eelarvamus on ùks kole asi.See oli ùle pika aja ùks paremaid maiustusi mis ma sòònud olen.Ma panen siia siis kirja, nii nagu mulle selle tegemist kirjeldati.Ise pole veel jòudnud teha ja ùleùldse olen ma elukutseline "kaalujàlgija", niiet teen kindlasti kohe, kui ma jàlle oma dieedi pidamisega puusse panen:)
Vahustada vahukoor ja sinna sisse pudistada torronet(pehmet, kui vòimalik).Kohvi sisse kasta tavalised kùpsised(biscotti secchi) ja siis teha samamoodi nagu tiramisù'd.Kolm neli kihti vahelduvalt siis see vahukoor torronega ja kùpsised(kohvi sisse enne kasta).Nii mulle seda tegemist kirjeldati ja tundub, et see on veel lihtsam, kui tiramisù tegemine.Igaljul oli see selline mònus pehme, parajalt làbi imbunud kook.See on jumalast normaalne nàhtus, et kui ma dieeti pean siis ma mòtlen ainult sòògile.Niiet see post siin on selle tagajàrg:P

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ohh, suu hakkas vett jooksma...kohe varsti proovin ära. küpsised tuleb ikka külma kohvi sisse kasta, eks? muidu on kõik plöda? (hea sõna...)ma pole kunagi tiramisud teinud, täielik võhik.

AnnuMannu ütles ...

Ma tegelikult ei teagi, aga ma pakun, et see vòib ka soe olla.Vàhemalt tirmisù'd olen teinud kuuma kohviga ja savoiardid imavad veel eriti kiirelt sisse.Mòni on sinna kohvi sisse ulpima jàànudki.Aga ma ei usu, et tavaliste kùpsistega seda juhtub.Vòibolla ongi parem, kui nò.natuke plògaks làheb.Ongi kook mahlasem;P

mnjah ütles ...

Mina olen ka tiramisud teinud alati kuuma kohviga ning on hästi välja tulnud.
Eesti ajast mäletan veel sellist head magustoitu nagu: vahukoore sisse küpsisetükid, apelsinitükid ning shokolaaditükid. Siis mõneks tunniks külmkappi ja nämm nämm kui hea, aga samas kui kaloririkas :-) Vahetevahel unistan tollest magustoidust, aga siin Itaalias pole kunagi proovinud teha, sest mu dieedipidajast mees lööks mu maha...:-)

AnnuMannu ütles ...

Miks ma siia sisse ei saa??????????
ùlemine rida ei funka ùldse???!!!Aaaapppiiiiii

Anonüümne ütles ...

Mul on seda magustoitu kohe vaja! Või siis seda vahukoore-küpsise jne. vigurit. Magusast on kodus hetkel ainult viigimarja moosi ja kasekese komme. Ja see ei tööta.
Maarja