esmaspäev, 14. jaanuar 2008

Jamad....

Sellised jamad on siis, et alustuseks ei saanud ma kuidagi oma blogisse sisse.Nùùd ma siin midagi pusisin ja sain sisse lòpuks.Teiseks olen ma jube ònnetu, kuna ostsin lapsele uue jope, mis mulle endale tohutult meeldis ja mòne pàeva mòòdudes ònnestus mul see àra rikkuda.Ma ei saa aru mis juhtus, aga valge jope làks vett saades roosaks:S.Mulle tundub, et see on mingi defekt, mitte minu viga.Tahan uskuda.Loomulikult ei ole mul enam tsekki alles ja tagasi viia ka ei ònnestu.Viisin nùùd jope lavanderiasse pesta, aga mulle juba òeldi sealt, et kahjuks ei ònnestunud neil ka midai teha, roosa vàrv on ja jààb.Nemad pakkusid, et see on kapuutsi sees olevast karvast.Vòta nùùd kinni.Igaljuhul olen nii ònnetu selle jama pàrast:(Einoh mul ikka ònnestub alati.

Muidu on vahepeal rahulik olnud.Natuke olen tòòd teinud ja palju puhanud.Ilmad on s...d.Selline tunne, et see vihm ei lòppegi enam àra.Hommikust òhtuni kallab ja nii juba paar nàdalat jutti.

Isabella on viimasel ajal kuidagi eriti ròòmus ja asjalik.Magab loomulikult oma toas.Vahel ka hommikuni vàlja, kordagi àrkamata.Tihti siiski àrkab korra òò jookul ja siis piisab kàe pihku vòtmisest, kui uuesti magama jààb:)

See ongi see p...e làinud jope...kui ta veel ilus ja valge oli:(

5 kommentaari:

Monica ütles ...

Mul on ka üks valge jope sedasi teist värvi läinud ja ka öeldi et sees olevast karvast , nii et võib olla küll....

mermaid ütles ...

Ohh, täitsa jama ju. Mul oleks ka ilgelt kahju.
Aga sa oled tubli, et lapsele valge jope ostad.. või on ta sul nii korralik laps :) Meie oma teeks vist kohe mustkas. Ma ostsin punase- oranzi talveks ja kah põdesin, et äkki on liiga hele...

AnnuMannu ütles ...

Eks ma muidugi eelkòige ostsin ta sellepàrast, et ale oli, aga muidugi hullult meeldis ka.Kusjuures àra ta ei mààri kiiresti, sest me seal linnavahel kolame ja nagu polegi kohta kus ta hirmsasti mààrida saaks.Parki màngima minnes muidugi eelistaksin midagi tumedamat ja jopesid on meil pòhimòttesilet sama palju kui mùtse nùùd:P

AnnuMannu ütles ...

Aaaa....ja sain ta ikka enam-vàhem puhtaks, mitte kùll nii valgeks, kui varem, aga ùsna korralik on praegu ja vòòrale ei hakkagi silma midagi ma arvan.Mitte mina ei saanud, vaid pesumajas muidugi:P

mermaid ütles ...

Siis on hästi :)

Mul tuli praegu meelde, et tahtsin oma plika mytsidest ka rääkida :D
Aga pilte vaja enne teha...