teisipäev, 13. november 2007

Make up

Jàrjekordne nàide sellest, et laps tàitsa emasse.......mukkimine selge ja kàsi kindel nagu vanal tegijal;).Vàhemalt ei saa òelda, et ma oleks raha lihtsalt maha visanud, kui ripsmedussi ostuga puusse panin:)


3 kommentaari:

Ruudi ütles ...

Issand kui head indiaanalse sõjamaalingud :)

Katu ütles ...

aga mina tahaks siinkohal teiega jagada rispmetushi ostmise edulugu

nimelt ostsin hiljuti ripsmetushi ja yldiselt olen sellega rahul ja puha.
tòe hetk saabus aga siis, kui kosmeetiku juurde làksin.

heitsin lavatsile pikali ja korraga kosmeetik kysib: noh, oled rispmepikendused pannud, jah?
mina vastu, et eee vist ikka ei ole.
kosmeetik vastu, et noo aga muidu oled kindel et ikka sinu enda ripsmed?
mina jàlle, et kindel jah, ma ju ei unustaks iial, kui mul leiduks majapidamises midagi nii tàhtsat nagu ripsmepikendused.

yhesònaga, see on clinique high impact mascara. soovitan kòigile :)

AnnuMannu ütles ...

Suur tànu, kindlasti proovin jàrgmisena àra:)