laupäev, 27. oktoober 2007

Urrrrrrrrrrrrrr

Ma lihtsalt pean oma ebaònnestunud ostust siia kirjutama, et mul see eluks ajaks meelde jààks!!!Juba mitu nàdalat mòtlen, et vaja uut ripsmedussi.Kùll kaalusin seda ja teist ja lòpuks otsustasin ikkagi millegi uue ja tundmatu kasuks.Reklaami ohver olen!!!Ostsin siis lòpuks Rimmeli "Extreme Definition".Ma olen kuulnud, et Rimmelit on nad juba kohtusse kaevanud sellepàrast, et Kate Mossil on kunstripsmed reklaamis.Usun, et paljudes reklaamides on, aga pòhimòtteliselt on siiski tulemus alati rahuldav, kui mitte hea.No aga see mis ma nùùd ostsin......#*#*#*.Absoluutselt pange astusin.Selliseid searipsmeid pole mul isegi vàrvimata.No nii mòttetud ripsmedussi ma pole kunagi varema nàinud.Temast pole ùldse mingit kasu, ilusti eraldab kùll jah, aga vòiks ju natuke tihendada ka, nagu kòik teised, aga ei, tutkitki!:(:(:(
Sellest jàreldub moraal, et ei tasu tundmatus kohas vette hùpata vaid ikka seal kus juba mitmeid kordi proovitud on:P

3 kommentaari:

Mari ütles ...

Oh, mul samad emotsioonid, aga teise duššiga. Jõudsid kirjutamisega ette :)

AnnuMannu ütles ...

Millisega sa puusse panid??Saaks ehk ka ennetada jàrgmisega:D

Mari ütles ...

Diorshow blackout