teisipäev, 23. oktoober 2007

Raport viimasest arstivisiidist

Nagu ma siin kunagi mainisin, kirjutati lapsele vàlja isutekitajad ja raua tilgad.Samuti ka seda, et ma ei kavatse neid talle anda.Arstile minekut sai siin venitatud ja muudkui edasi lùkatud.Lòpuks pidi siiski minema ja kuna mina ei olnud valmis arstil suud ja silmi tàis valetama, siis saatsin mehe:P.Mees polnud sellega muidugi ka vàga rahul, kuna ainukesel pàeval, kui arst vòtab vastu òhtuni, pandi meile Sky sisse.Niiet ta oleks ààrepealt pult taskus minema làinud.Aga mis teha kàsk on kàsk, nagu ta ùtles:D.Arst kokkuvòttes ei kùsinud sònagi selle kohta, kas oleme andnud midagi vòi mitte, ju see tundus talle loogiline, et tehakse nii nagu vanahàrra kàsib.Kaalus lapse àra ja ùtles, et hàsti....jàtkake kuu aega veel selle kuuriga.Vot nii siis.Mees oli òelnud, et jajah ikka jàtkame:).Niiet kuu aega veel vaja olematut kuuri teha ja laps ongi ilusti normis:).Kaalust siis niipalju, et kui umbes 5 nàdalat tagasi kaalus 9,780 siis nùùd 10,330.Ja mòlemil korral tùhja kòhuga voodist kaasa haarates:).Tundub, et mòjub:)

7 kommentaari:

Ruudi ütles ...

Väga hea!
Ja muidu ka tubli, et kosub... samas, eks kõik nad kosuvad, kus pääsevad. Lihtsalt igaüks omas tempos!
aga jahh, tüesti väga hea!
ja Sky on ka hea asi, meil ka on juba ammu ( viimased desperate houswves mu ka juba nähtud)

AnnuMannu ütles ...

Desperate housewivesid on ka minu praegune teema.Ma polegi tegelikult uurinud, et kas Sky pealt nàeb ka uusi, olen iga esmaspàev tòmmanud uue episoodi arvutist(4hooaeg ja 4 episoodi on praegu saadaval onju).Mul pole seda kavagi ja neid programme on ikka nii palju, et nutt tuleb peale.Pole ju vòimalik 5 kanalit korraga vaadata, kuigi tahaks:)

Triinuemme ütles ...

Hehehee...hea nali tòesti! Et siis kuu aega veel kuuri, carbonarakuuri...

A sky on meil siin kah. Seal on see hea variant, et saab originaalkeelt valida, no ei harju mina selle dubleerimisega àra - Robert De Niro olgu ikka Robert De Niro hààlega...Muidugi kàib Paologa selle yle alati òudne vaidlus ja vahest(harva) ma kaotan ning pean itaaliakeelse de Niroga leppima.

AnnuMannu ütles ...

Oh ma isegi ei vaidle, sest mees ei saa inglise keelest ùldse aru, niiet inglise keeles ma vaatan pàeval.Subtiitreid ei meeldi mulle endale ka lugeda, niiet ma meest sundima ka ei hakka.Jah De Niro ja Hugh Grant jne.........selliseid pole vòimalik kuidagi dubleerida, kaotab tàileikult oma vòlu, aga mis teha nemad on siin sellega terve elu elanud ja neid ei hàiri.Ime ka siis pole, et itaallased inglise keelt ei oska:D

Monica ütles ...

Väga hea kuur teil jah :)
Siin jah kõik ikka itaalia keelde , nagu vene ajal kõik vene keeles...
Isegi arvuti mängud tõlgitakse itaalia keelde ja siis küsivad 15 aastased poisid mängude foorumis et mis tähendab UP ja DOWN ....

Anonüümne ütles ...

No itaallaste jaoks on see "òige" De Niro hààl itaalia dublandi hààl, mitte aga tema originaalhààl...:). Siin ju igal kuulsal nàitlejal oma dublant ning need vaat et kuulsamadki kui originaalnàitlejad.
Aga yks hea uus kanal on Nat Geo Music, lasevad sellist mònusat maailmamuusikat, kaugel kommertsist. Sealt vòib isegi mòni eesti video vahest tulla...

AnnuMannu ütles ...

Sellega on isegi mu raske àra harjuda.Viis aastat kòike praktiliselt itaalia keeles vaadanud.Ja ei suuda ma harjuda nàiteks àra uue ja originaalse Dr.House'ga vòi Gilmore Girlsi'st Lorelaiga jne.Neid tegelasi on kes tegelikult on mul juba itaalia keeles nii omaks saanud ja vàga meeldib dublani hààl, sest paljud loevad pàris hàsti peale ausaltòeldes:)Eks me kòik oleme oma harjumuste ohvrid:P