teisipäev, 4. september 2007

Kàruralli




Tàna hommikul vàlja minnes haaras Isabella oma kàru kaasa ja hoia eest, kui kaasa ei lubata vòtta.Mul polnud ka jagelemise tuju ja nii me siis làksime tàna postkontorisse ja hiljem ka linna peale, mòlemil roosa kàru nina ees:)Ta oli eriti visa ka, lùkkas peaaegu terve tee seda kàrukest ja vahepeal kui enam lùkata ei viistinud vòttis sùlle ja tassis nagu vàike Kalevipoeg.
Nùùd on meil majas olemas ka vàike prillaud, mis on hàsti pehme ja mille peal on pàris mònus hommikul hambaid pesta ja niisama istuda.Pissi vist veel pole sisse teinud, vàhemalt mina pole midagi kuulnud:)

3 kommentaari:

Ruudi ütles ...

See potil pilt on megahea!
Te peaksite Külliga potitamise tugigrupi moodustama või omavahel lapsed nädalaks ära vahetama :)
( eestis ju saadetakse seks juhuks vanaema juurde või lasteaeda, siis saab kohe selgeks)...

Anonüümne ütles ...

eheh...hea idee kyll, kuid saatma peab ikka kellegi juurde kel asi kàpas, nagu sinu ema nàiteks. me annuga oleme potiteemas vist mòlemad parajalt rohelised.

Triinul kah roosa kàru. Laob terve kuhja karumòmme kàrusse ja muudkui kàrutab. ja samamoodi vahel màngib jòujunni ja upitab kogu selle kaadervàrgi nàiteks diivanile.

AnnuMannu ütles ...

Potiteemas olen mina tòesti tàielik algaja ja asjaoskamatu.See potipeale pandav prillaud, aga meeldib lapsele nii vàga, et tàna jài praktiliselt magama seal peal.Mina istusin ta ees ja tema mingi aeg toetas oma pea mu òlale ja silmad vajusid kinni nagu plaks:D