laupäev, 1. september 2007

Jàlle kùpsetamise tuurid


Need kàivad mul tòesti hooti.Eile tegin oma àranàgemise jàrgi ùhe biskviit koogi, kuhu sisse lisasin peenestatud pàhkleid ja shokolaadi.Peab enda kiituseks ùtlema, et tuli pàris hea.....ennast kiitmast ma ei vàsi, onju:P.Tàna tegin uuesti kringli mille tahan òhtusòògile kaasa vòtta.Sellega on vàike risk, et àkki on vastik ja ma vajun hàbist maaalla. Kuna kodus ma teda proovida ei saa ja pean ootama, kuni ta peol lahti lòigatakse.Kui ei ole hea, siis nagu alati on Leo tehtud:)Taina tegin ka seekord tàitsa umbes ja oma kàega tunnetades.Pàrmitaigna puhul olen loobunud nàpuga jàrge ajamast retseptilt, kuna alati on paras kàkk kokkuvòttes tulnud.Niiet ise maitstes ja kàega katsudes on palju paremini vàlja tulnud:)Ja see ei ole mitte tavaline kringel, vaid iirise kringel.Idee sain Eestist kaasa.Seal ostsime me muidugi poest ja kuna ta oli imehea, siis vaja ju ise ka jàrgi proovida.Peale pikemat riiulite vahel luusimist ja juba peaaegu lootust kaotades, leidsin ikka selle òige kondens piima, millest iirist teha.Purk vette, paar tundi keeta ja kui hea see tuli.......mònusalt pehme, veniv ja soe ka veel.Nàmma!Ju òhtul nàeb siis mis mu pingutustest vàlja tuli.

2 kommentaari:

Ruudi ütles ...

Nüüd on siis teada, kuhu see kondentspiim läks, miss a esselungast leidsid :)

Monica ütles ...

Ja kringel tuli SUPER hea ! Juba otsas ka muideks , see osa mis peost üle jäi :D