teisipäev, 17. juuli 2007

Silmahaige:(

Tegelikult olen ma silmahaige sùnnist saati olnud, aga nùùd ikka kohe nii konkreetselt, et pean lausa kodus istuma.Viimased paar, kolm kuud on mul silmad ùldse jubedalt sùgelema hakanud ja ma olen selle alati lààtsede sùùks ajanud.Lugesin kuskilt, et ùle 10ne aasta silmad lààtsesid ei kannata.Minul on siis juba niigi ùle aja làinud.Nùùd aga olen hakanud mòtlema, et àkki see ikka mingi muu pòhjus miks silmad sùgelevad ja ràhmased on pidevalt.Eile hommikul ròdule minnes hakkasid jàrjekordselt jubedalt sùgelema ja peale seda làksid silmad tàitsa paiste.Ma nàgin vàlja nagu mingi ufo,punaste ja vàikeste silmadaega.Mòni aeg peale seda tundsin, et mingi jama on veel.Nimelt làks ùhel silmal see valge osa nagu paksult vett tàis.Silm oli nagu kohe kohe lòhki minemas veekott.Ma ei saanud silma kinnigi panna korralikult.Muidugi nagu mina olen mòtlesin oodata ja vaadata, et ehk làheb ise ùle ja mitte arsti juurde kohe tormata.Tànaseks on see suur paistetus ùle làinud, kuigi punased on veel mòlemad.Kuna ma lààtsesid ei kandnud enne seda umbes 2 pàeva, siis ma arvan, et sellel siiski mingi muu pòhjus.Mul tekib kahtlus pàikese suhtes.Kas on vòimalik, et mul on selle vastu allergia tekkinud.Just pàikese kàes olles tekib mul kohutav tahtmine silmi sùgada.Vòi mingi tolm vòi midagi muud sarnast.Varem pole mul kunagi mitte ùhegi asja suhtes allergiat olnud, aga tean, et need vòivad tàiesti lambist tekkida.Igastahes olen ma nùùd kodus vangis, sest ma ei julgegi minna selle suure pàikese kàtte ja ega ei taha inimesi ka tànaval hirmutada:S.Loodan vàga, et paari pàevaga kaob ka see punetus àra ja usun, et lààtsedega ma oma silmi ka mònda aega ei piina.Pean ùldse uurima millised lààtsed on hetkel kòige kergemad silmadele.Uhhhhhh.....koguaeg mingi jama mul:( àdapàtakas ma ùtlen:)
Pilti tegin ka oma kaunitest silmadest, aga siia kùll ei julge panna:(

Kommentaare ei ole: