kolmapäev, 18. juuli 2007

Jàrg silmahàdale

No nii.Arstil kàidud ja seekord olen lausa ùllatunud, et see ka vilja kandis.Olin pàris kindel, et mind saadetakse tagasi vòi teab kuhu, aga mingit seletust ma asjale ei saa.Aga vòta nàpust.Viisin arstile isegi mòned fotod, mis paar pàeva tagasi tegin silmast, kuna praegu on olukord palju parem....vàliselt.Ja sellepàrast kartsingi, et ei vòeta eriti tòsiselt.Kuna aga see talumatu sùgelelus on jàànud, siis minu jaoks oli vàga oluline pòhjus vàlja selgitada.Arst vaatas pilte ja minu silmi ja ùtles kohe et sul on konjuktiviit(silma sidekesta pòletik) ja kirjutas antibiootikumid vàlja.Nùùd tilgutan 3 korda pàevas tilkasid ja loodan, et saab sellest jamast lahti ùkskord.Lààtsed pean àra viskama ja hiljem uued ostma, kui silmad terved on:)

Kommentaare ei ole: