reede, 18. september 2009

September...




Nagu te isegi màrganud olete on september kàtte jòudnud ja ausalt ma tunnistan ùlesse, ma ei jòudnud àra oodata millal see lasteaed ùkskord hakkab.Kodus istuda lapsega hommikust òhtuni on ikka tùùtu.Loomulikult saab ringi ka vàljas kàidud ja kùlapeal ja samas pean ùtlema veel, et laps pole ka selline kes mu tàhelepanu vàga nòuaks.....no aga ikkagi.Kodus on vaikus(va. muusika) ja teadmine , et lapsel on pàev ròòmsalt sisustatud koos omasugustega on ikka hea tunne kùll.Meil kàib ju nùùd nii, et kui laps ei taha sùùa vòi magada vòi mis iganes teha, siis on kohe hea òelda, et kui ei tee, siis homme lasteaeda ei làhe.Vàga hàsti toimib!:).Selles suhtes on meil vedanud.Kuigi see ndl on ainult kella 13ni.Jàlle anti sama nimekiri mis eelmine aasta asjadega mis vaja viia.Neid on ikka pàris palju, aga samas mulle tundub, et need kaustad ja isegi vildikad, saan ju samad kàiku lasta, ma kùll pòhjust ei nàe, et neid uuesti osta.
Peale selle lasteaia teema on meil muidu ikka rahulik.Ma vist ei hakka mainimagi, et ma tòòd ostin(silmadega).Saatsin hiljuti ùhe cv ka, pagari abiks, aga vastust veel pole.See tòò mulle meeldiks, tehtud on teda ka seitse aastat kunagi, aga ausalt peab ùtlema, et Itaalias see interneti teel tòòotsimise ja cv saatmise teema ei toimi eriti.Siin on ikka pigem see onupoja poliitika teema.Ja ma ju olen selline, et ega ma uste taga ei kài, mine tea, nii ehk oleks juba tòò olemas olnud.Kuigi, ega mingeid silte kùll kuskil pole, et ostitaks.Mòni aasta tagasi veel oli siin- seal.Hetkel on enda tutvusringkonnas ka palju tòòtuid ja jàrjest enam olen kuulnud just itaallaste suust, et leiaks kasvòi mingi koristamise koha.....varem keskmine itaallane ei oleks seda teinud, nùùd on aga kitsas kàes ja ollakse kòigega nòus.Aga needki kohad on rumeenlaste ja muude sisserànnanute poolt àra napsatud.Aga ma olen ikka positiivne selles suhtes, kùll ma lòpuks midagi leian.Kasvòi poole kohaga.
Eile oli veel pàevakild minu jaoks.Kuna mul on ài siin hetkel ja tal on plaan tulevikus(kui rahad jàlle liikuma hakkavad) oma Umbria maja koos maadega maha mùùa ja siia tagasi tulla, siis kàib ta nii nalja pàrast siin mingeid maju vaatamas.Ja eile siis ùtles, et ta nàgi ùhte lahedat maja, kolme korrusega.Et just paras....Leo vennale oma korter, meile korter ja siis neile ka emaga....ega mul muud ùle jàànud, kui ùtlesin, et sorry, aga mina oma àmmaga ùhte majja, olgugi, et eraldi sissekàik, elama ei làhe.Never.Ta ju omaeti teab seda....ma loodan, et ta enam sellele isegi ei mòtle.Ma olen nòus nii suurest kingitusest loobuma ja elama terve elu ùùrikas, aga oma àmmamutiga ma ùhe katuse all elama nòus ei ole iial.Minu hingerahu maksab rohkem.
Uhh...loodan, et seda teemat enam keegi ei puuduta, ei taha nagu jàme ka olla, aga minumeelest mitu pòlvkonda ùhte majja ei mahu ja ei peagi.
Ma làksin kohe nàrvi praegu, kui sellest kirjutasin....aga ma Eesti reisist kirjutan vist nats hiljem, mul siin arvutis pilte pole nagunii.......mònus oli muidugi ja ma pole elujooksul kokku ka nii palju kala sòònud kui selle kuu aja jooksul.Kùpsetatult, suitsetatult, kuivatatult, grillitult.....ime et mul endal uimed selga ei kasvanud:)

11 kommentaari:

Reine ütles ...

AHH! mu ài tegi sama nalja!
"Ma panin oma maja mùùki, kui see maha saab mùùdud, siis ma mòtlesin osta kahekorruselise maja, teie elate ùlemisel ja meie alumisel. Praegune maja on meile liiga suur.."
Selle peale ùtlesin ma loomulikult NO WAY! Nàdalas korra on juba àmma-àia liigselt nàha, mis siis veel iga pàev!
Kuna maja nad pole saanud maha mùùa siis nad elavadki kahekesi 3 korruselises majas siiani...

mermaid ütles ...

Irww. uimed selga.. :D:D:D

Mitu põlvkonda ei sobi jah yhte majja. Aga kas itaallastel see mitte kombeks pole?

Hmmm... kirjutage oma ämmadest lähemalt :)

annu ütles ...

Hmmm...siin on see ùsna normaalne jah, aga nagu sa isegi hàsti tead, siis ma pole itaallane ja ausaltòeldes isegi oma emaga ma ùhte majja pàriselt elama ei tahaks minna, kuigi meil on vàga head suhted.Ja tead, ma ei taha oma àmmast kirjutadagi, mul tuleb masendus peale juba talle mòtlemisest.Lihtsalt jube autoriteetne, kòiketeadja, perfektsionist ja negatiivne inimene.Ka kòige ilusamates asjades suudab tema midagi halba nàha ja alati teeme meie ja kòik teised midagi valesti, mitte kunagi pole kòik hàsti.Ja nàiteks, kui see oleks minu àmma otsustada, siis oleks mu laps oma elujooksul juba 100 vaktsiinilaksu saanu, et mine sa tea....nii igakjuhuks, kòik ju teevad, see on alati tema moto..KòIK TEEVAD NII!..ja seda alati ja kòige kohta...ahh...tead ma ei viitsi tast rààkida....mul tekivad juba kùlmavàrinad tema klaasistunud punnsilmadele mòeldes...ài on mul lahe, aga ma ei tea kust ta kùll nii lollaka idee vòttis, isegi ju pani oma muti juurest jooksu, ei suutnud enam taluda...mah

Ruudi ütles ...

haha! Ämmad on siin jahh tõelised MAMMAD! Nemad otsutavad kõike... Ma ei elaks ka mitu põlvkonda koos aga samal tänaval küll. Kunagi saavad ju väga vanaks ja siis peab ju aitama... Õnneks mu mehel on ka 2 õde, ehk orgunnivad nemad oma ema kuhugi, mul isegi oma ema :) ( ja ma olen ainus laps)...

mermaid ütles ...

Te olete oma mehega ikka nii ilus paar, et mul pole lausa sõnu.
Kle ma tahaks ka neid meie koos pilte ja värke. Mul need laste jooksu omad ei tulnud välja.

Maukas ütles ...

Minugi ämm on paar korda kooselamist maininud. Neil on suur maja ja saaks 2 sissekäiku teha...aga muidugi ever never. Minu oma on ju eriline, paberiteta hull.

mermaid ütles ...

head ämmajutud siin :D

mu ämm vist teeks kõik, et me sinna elama ei läheks

mermaid ütles ...

Ääää.. sul jälle tõuget vaja w?

Ruudi ütles ...

noh, nii sa siis kirjutad siin!!

Kuidas tervis? Mis viga?

( muudkui käi ja pinni siin Lindaga võidu)

Anonüümne ütles ...

miks mitte:)

Anonüümne ütles ...

vaga huvitav, aitah