esmaspäev, 9. märts 2009

Jàrve ààres








Nii siis mòòdus minu naistepàev.Kusjuures ilma meheta, sest tal oli vòistlus ja mulle tehti ettepanek lago Maggiore ààrde minna, mis tundus ahvatlevam.Arvestades mis ilmad meil veel on.Super!Muidugi olen ma seal enne kàinud, aga iga kord on jàlle mònus tagasi minna.Kui just mitte rààkida selles 10km pikkusest trafficust.Jube, aga kuna Bella magas ilusti, siis olin mina ka rahulik ja lòpuks jòudsime ikka kohale:).Loomulikult paakisime ennast pàrast pizzerias kurguni tàis, muidu poleks ju pàev tàielikult korda làinud.Isabella oli hàsti tubli, pidas enneast hàsti ùleval ja mingeid probleeme temaga polnud:)

3 kommentaari:

mermaid ütles ...

Mis ilmad teil seal nii väga siis on? Mytsid peas ja joped selgas...


Iswer, kus on toidulett!!!!!
Ma ikka ei saa Itaaliasse tulla...

riina-lore ütles ...

Kus kandis järve ääres käisite? See on ilus järv, väga mõnus puhas vesi (hoopis midagi muud kui meri). Ma käisin üks suvi Stresas.

AnnuMannu ütles ...

No ikka soojad ju.Pàikese kàes kùùnib 20 kraadini.Aga ikka selline kevadine òhk, mònus.Lago Maggiore ààres kàisime.Ja pead tulema niikuinii, kus sa enam pààsed!!!:D