pühapäev, 15. märts 2009

Brigitta sùnnipäev



Vàike Brigitta sai kahe aastaseks ja selleks puhuks oli meid pisikesele koosistumisele kutsutud.Ma ei hakka pikalt jutustamagi kui hàsti seal sùùa ja juua sai.Seda oli arvata, arvestades Francescot.Hea sòògi ja joogi austaja nagu ta on.Maja asub tàiesti kòrgel màe tipu otsas, niiet "view" on vapustav.Kahjuks me jòudsime ùsna hàmaras sinna, niiet suuremat asja pilti enam teha ei saanud.Lapsed lammutasid màngida, nagu ikka.Vanad lobiseda, nagu ikka.Mònus oli kohe.Praegu on kùll tunne nagu oleks elvandi àra sòònud, jube raske on olla.Iga asjaga ma ju pean liialdama, ei ole mul mingit sisemist piiri olemas:)

6 kommentaari:

Ruudi ütles ...

Mu lemmikmagustoit on panna cotta!!!
Oli vaja just seda pilti üles panna!!???
Ja mul on kannikese soksid ka otsas. krt!

Brigitta on see tüdruk, kellega meie oleme kord koos lennanud :)
Palju õnne talle !

AnnuMannu ütles ...

Hihihihi...kusjuures see oli kohe pàris ise tehtud panna cotta, mitte see poolfabrikaat.Jube hea, mulle ka maitseb, aga ainuke viga on see, et teda antakse tavliselt liiga vàhe:D
On jah, Diana on rààkinud.Nùùdseks on neil veel teine tips ka majas:)
Ja koer....panentema pildi ka:)

mermaid ütles ...

oehh... mis see panna cotta veel on?
tegelt ma olen kuulnud sellest aga söönd vist pole..

kõik need head ja ilusad asjad itaalias...

Ruudi ütles ...

Me sõbrannadega valime isegi pitseriiat panna cotta järgi :) ( mitte pitsa)

AnnuMannu ütles ...

No oleks vòinud nùùd òelda ka, mis see panna cotta on:D.Niipalju kui ma tean on see selline kooretarretis.Mulle meeldib teda sùùa just erinevate kastmetega.Karamelli, shokolaadi mis iganes.Kui nùùd juba sòògist rààkima hakata, siis vanasti oli Eestis ka kulinaarias selline asi, nagu kakaokreem.Màletad, lòigati tùkkidena...issand sellest pole ma siiani veel ùle saanud.....tòeline paradiisi maitse!!!
PS.ma luban sulle, et sa saad siin panna cottat.Kuskilt ikka, kas ma just ise teen, aga keegi kuskil teeb nagunii:)

mermaid ütles ...

Mmmmm... ja neid Eesti tarretisi mäletan kyll.. kakao ja piima.. Vaatasin järgi, kuidas seda panna cottat tehakse.. on jah kooretarretis.

Ma vali pizzeeriaid ja yldse restorane juustukoogi järgi :)