laupäev, 7. märts 2009

7 màrts



See pole kùll veel pàris Naistepàev, aga oma mimoosid sain ma kàtte:).Kui te teaks, kui mònus ilm meil siin on.Lòunal nàitas termomeeter ròdul pàikese kàes 19 kraadi.Istusin sàrgivàel lamamistoolis ja mònulesin.Mees làks lapsega kolama, ema jàeti koju kraamima.Omal soovil:)
Ah jah ja veel kàisin ma juuksuris ka.Sai oma pahmakat natukene kergendatud.Kuu aja pàrast olen nagunii jàlle nagu metsjeesus.Ja peale selle on mul pea haige.Meil oli selline pre-naistepàev.Pòhimòtteliselt oli see kòigest aperitiiv, mis kestis kella 23ni ja pudel veini nàkku oli ikka miinimum.Kohutav, raske on elu....:D.Vàhemalt suur veinisòber Linda saab minust aru ma loodan:)
Isabella on terve.Tàhendab, ikka natukene kòhib.Ma ka ei tea, kas sellisel aastaajal vòi esimesel lasteaia aastal ongi see normaalne.Konkreetselt haige ju pole, aga noh tàitsa sada prossa terve ka nagu pole.Ma ei tea.....ehk soojaga làhevad need asjad ikka harvemaks:)

2 kommentaari:

mermaid ütles ...

mõistame, mõistame :D

tubli mees sul, peab naistepäeva meeles..

AnnuMannu ütles ...

Jah, ta on meil selline tàhelepanelik selles suhtes.Kòik tàhtpàevad on meeles.Viimane kord làks mul hoopis pumlaastapàev meelest àra ja tema tuletas meelde.Oli vist isegi suts solvunud...mina ju kanaajudega:)