esmaspäev, 5. jaanuar 2009

Oehhh

Raske on.Bella haigus ei taha kuhugi kaduda.Kui siin enne juba hòiskasin, et palavik làinud, siis see tuli tagasi.Mitte kùll nii kòrge enam, aga stabiilselt 38,...millegagi.Voodist ta vàlja tulla ei taha, aga hetkel on pàris rahulik ja vaatab multikaid.Isegi suppi tellis.Eilseni tundus juba, et hakkame terveks saama, kerge kòha ja suur nohu, aga muidu ok.Siis aga òhtul muutus jàlle nii virilaks ja muidugi oli kohe ka palavikku tunda.Pàrastpoole vaatasin, et katsub ùhte kòrva koguaeg ja nutab.Kui kùsisin, et kas kòrv valutab, siis ùtles jaa.Katsuda ùldse ei lubanud.Hoomikul vaatsin, et selle kòrva juures on juuksed kuidagi imelikud ja padi ka natuke verine.Kui mul lòpuks vaadata lasi, siis nàgin, et kòrv paksul sellist veresegust ollust tàis.Muidugi helistasime kohe rastile ja see vàitis, et rohu(Augmentin) kòrvalmòju ja andis uue rohu.Palavik pidavat jàlle sellest olema.Ma muidugi lugesin eile terve terviseentsùklopeedia làbi suurest hirmust.Aga miskipàrast oli mul juba paar pàeva tagsi tunne, et see rohi talle ei sobi.Sisetunne vist.Kòha on kùll vàiksem.Puhastasin kòrva àra ja panin ùhe kùùnla, nùùd on ta tàitsa rahulik.Eks nàeb, kui kauaks.Vahel on ausalt selline tunne, et ma olen ...mamma di merda...ei tea mina mida mingis olukorras teha, ei tea mis oleks parem.Tundub, et kòik teised teavad...mina mitte.Haigustega puuduvad mul igasugused kogemused, ma ei oska neid kartagi.Ja siis ongi tunne, et mis ema ma olen.Jube on vaadata last, kes nutab, kuna tal on halb olla ja valutab kuskilt ja kui sa ei saa aru tàpselt kust ja sa ei tea mis ette vòtta.Abituse tunne on kohutav.Aga ehk làheb paremaks....mulle meeldib alati nii mòelda.

9 kommentaari:

Maarja ütles ...

Kui kurb. Loodetavasti saab ta varsti haigusest võitu.
Olge tublid.

Monica ütles ...

Ma kahtlen et see rohust on , sest minul ja Arwenil ja nüüd ka Luca õel on sama asi ju ja meil kõigil kõrvad haiged ka , meie seda rohtu ei saanud ju mis sinu laps . Mina ütlen et vahetage arsti !

Monica ütles ...

Ja keegi peaks ikka kuulama teda veelkord, sest selline palavik on ka imelik , meil ta on samamoodi ja meil on bronhiit ....

mermaid ütles ...

Tead, ma olen ka haiguste puhul nii saamatu ja jõuetu.. soovin teile kiiret paranemist.. mis muud.

Ruudi ütles ...

Igaüks on lapse haiguse juures äbarik ja "mamma di merda" :)
Just lugesin PK foorumist augmentini kohta, et kellegil oli lapsel hakanud verd kõrvast tulema!!

Saadan teile kuhjaga tervisi sinna ( meil veel on, pole ju sõimes ammu käinud) !!!

Ruudi ütles ...

Oot aga miks ta Augmentini sai?
See on päris kange antibiots... Kas dignoositi bronhiit? Niisama köha puhul on AB natuke palju, isegi kui köha juba ammu kestab...

Ruudi ütles ...

ihihhi!
Sina olidki Pk foorumis...

AnnuMannu ütles ...

Vot ei tea , kas oli vaja nii kanget rohtu, aga ma mainisin, et see kòha kestab tal tegelikult ju mitu kuud.Kòha on muidugi selline, et on lihtsalt mòni kòhahoog pàevas, aga kunagi varem sellist asja polnud, niiet.Ta uuris ja kuulas ta làbi ja kuna palavik oli ka 40, siis ju pidas vajalikuks.Kusjuures mulle ka arst kirjutas selle rohu, teisel kujul, kui mul hiljuti kurk haige oli.Mul làks kòri nii paiste et ei suutnud neelata enam ja okse tuli peale, kohati oli tàitsa hingamisraskusi.Làks jube kiirelt ùle, kaks tabletti vist sain vòtta.Kuuri làbi ma tegema ei hakanud.Nùùd on see uus rohi ja seal on kirjas, et bronhiidi, kopsupòletiku, kòrvapòletiku jne. vastu.Eks ta nùùd ùks kòva laks jàlle ole:(

Maukas ütles ...

Hädine olen mina ka haigete lastega, nii et pole sa üksi midagi. Lihtsalt pabistame liialt siis. Saadame ka teile kuhjaga tervisi ja kiiret paranemist!