kolmapäev, 14. jaanuar 2009

The Changeling


Vaatasin just selle filmi àra.Kaua ootasin, et saaks tòmmata.Laenutusse peaks ka varsti jòudma, aga ma pole vàga kannatlik inimene.Kusjuures paar kuud tagasi tòmbasin ka oma arvates selle filmi ja sain samanimelise filmi aastats 1980.Vàga hea film kusjuures, kuigi mitte see mida ma ootasin.Nùùd sain lòpuks selle òige ka vaadatud.Jube, jube , jube.Lugu on pàriselt juhtunud ja sellepàrast ta nii jube ongi.Paaris kohas klòpsisin natuke edasi, sest ei suutnud vaadata.Loodan, et Angelina saab selle rolli eest parima naisnàitleja Oscari see aasta.Kuna ma pole mingi filmikriitik, siis ei hakkagi eriti kommenteerima, aga selle fimi vaatamise ajal oli kùll selline tunne, et ma ei soovita seda kellelegi vaadata.Minumeelest pole ùkski a'là The Saw, Captivity jne. film nii òudust tekitav ja masendav, kui selline tòestisùndinud lugu, kus on kannatajateks lapsed.No aga huvi oli suur ja oli àra vaja vaadata.Nùùd olen pikalt uurinud selle filmi tegelaste tausta netist.Nii mòndagi huvitavat on vàlja tulnud, millest filmist juttugi polnud miskipàrast.
Kokkuvòttes arvan, et tasub ikkagi àra vaadata, kuigi mòtted vòivad kaua selle teema juurdes pùsida ja ega ma kindel pole, et tàna òòsel unes lillesid ja rohelist heinamaad nàen:(

Ja veel...John Malkovich on samuti Oscarit vààrt, minu meelest on ta làbi aegade ùks andekamaid nàitlejaid.Super!

3 kommentaari:

Maarja ütles ...

ma lugesin täna hommikul selle filmi kohta arvustusi kohalikust lehest, aga vaadata vist ei tihka.

Reine ütles ...

Me pole veel seda filmi näinud, kuid arvan, et paari-kolme päeva pärast see saab juba teoks. Angelina küll Golden Globe-i karikat ei võitnud, aga nomineeritud ta ju siiski sai :) http://www.imdb.com/title/tt0824747/awards

Kõige jubedam film (mitte õudukas, lihtsalt....ei oskagi kirjeldada mis jube), mida ma sel aastal nägin oli "An American Crime" http://www.imdb.com/title/tt0802948/
see ka tõsielul põhinev film. Oled seda näinud?

Samuti Eesti enda film "Mina olin siin" sundis minu peadki paar korda mujale keerama (jubeduse tõttu)...ja ka oma sõnade tõttu, mida sealt kuulsime. Ütlesin küll Manuelile, et ta ei jätaks midagi meelde, mis ta sealt kuulis, aga vahepeal ta nimelt naljaga ütleb "mine vi..u pederast" või "mine mu..i" Mul kohe süümekad, et sellist filmi üldse vaadatud sai. Sama kehtib ka filmi "Klass" kohta.

Aga filmid ja tv-seriaalid meile meeldivad :) Igapäevaselt.

AnnuMannu ütles ...

Ei ole nàinud neid sinu nimetatud filme.Kui ma kuulen, et sellist ròvedat sònavara kasutatakse, siis ma ei taha tavalislet vaadatagi, jubedalt hakkab nàrvidele:)
Kusjuures ma olen paar raamatut isegi pooleli jàtnud, et mulle ei meeldi kuidas tòlgitud on.Liiga labase sònavaraga:)