kolmapäev, 29. oktoober 2008

.....





Elu veereb vaikselt, ilma uudisteta.Bella on ikka tòbine.Kòhahood tulevad umbes 3 korda pàevas, aga selleeest vàga tugevad.Nùùd proovime aerosooliga, siiani pole aru saanud, et kasu oleks, kahjuks.Ise ta ònneks on ròòmus ja energiline:)

6 kommentaari:

Diana Magnus, ütles ...

kalli kallli...

mermaid ütles ...

osaaa, mis head kraami te seal sööte :)

Bellale kalli- kalli.

AnnuMannu ütles ...

Jànes.Ei maitse mulle, ònneks oli muud kraami ka(s.h.kodujuustu salat, vàrske sibula, redise ja majoneesiga):P.Aitàh!

Ruudi ütles ...

Misasjaga te aurutate? Soolaveega?
Mis köha on? Kuiv?

Kui on kuiv köha siis soovitan pigem toaniisutaja osta, meil aitas see rohkem kui aerosool...

annu ütles ...

Tead selle aurutaja kinkis meile àmm ja vanaonu.Jube elutàhtis asi pidavat olema, mis siis, et oma lastega pole sellist asja kunagi kasutatud.Ja seal karbis on pisikesed ampullid(beclometasone dipropionato?), mis on vaja soolaveega pooleks teha ja aurutajasse panna.Ma olen seda tegelikult ainult ùhe korra teinud.Ei làhe ma pòòrdesse nende uute ja moodsate asjade peale.Aga kuna kòha kaua olnud, siis proovisin huvipàrast.Kòha, kui selline on ainult paar-kolm kòhahoogu pàeva-òò jooksul.Siis aga oma 20 minutit jàrjest.Kuiv on kòha.Kui tàna òòsel ka kòhib, siis làhen homme arstile, pàev on mòòdunud nùùd ilma kòhata:)
Toaniisutaja mul on, ja lasen tal iga òhtu kàia mingi pool tundi:)

Ruudi ütles ...

vot meie saime köha lahti nii, et niisutaja undas kogu öö ja ukse panime kinni, saun noh!

arst käseb ka aurutada, siinmaal kõik aurutavad :) ( võibolla arst annab mingi muu tilga mida soolaveega lahjendada )