reede, 19. september 2008

Uus sònavara


Eks seda muidugi tuleb tasapisi koguaeg, aga praegu on kaks uut nn. hùùdlauset meie tibil.Nimelt:Scusami mamma, scusami.Seda siis alati, kui ta omastarust mulle liiga teeb vòi pahandust ja ma temaga pragan.Teine mida ma pàevas 20 korda kindlasti kuulen: Tubli oled, tubli emme.Seda siis nàiteks, kui ma telekast multikaid panen, vòi midagi head annan ja tihtipeale poolmuidu ka, saan nò. kiita siis:)
Lasteias làheb isegi ùleootuste hàsti.Nùùd ta on hakanud isegi kasvatajatele lehvitama ja ciaotama, kui minema hakkame.On nad siis omaks vòtnud.Mul jube hea meel:)

4 kommentaari:

Maarja ütles ...

nii armas:)

Suusi ütles ...

Uskumatu! Triinul täpselt sama teema! Ainult selle erinevusega, et scusa mi on rohkem selles viisakusevormis, noh, nagu scusa mi, posso passare? Tema muidugi kasutab täiesti suvaliselt. ja tublitamine on tal küsimus, et tuleb ja küsib sei brava? ja ma pean siis ütlema, et olen jah tubli.

Ruudi ütles ...

head tegelased!
Nii Bella kui Triinu :)

mermaid ütles ...

Hea, et lasteaias hästi läheb.
Tubli tüdruk!