neljapäev, 10. juuli 2008

Musirull


Tàna lapsega voodis kòrvuti pikutades ja lòunaunne jààdes, tegi tùdruk mulle musi ja siis ùtles:"Mamma, Bella ka musi taaaab".Oma musi ta sai.Neid tuleb pàeva jooksul vist 100 kokku kùll;)
Viimastel pàevadel on ta endast kui Isabellast vòi lihtsalt Bellast rààkima hakanud ja samal ajal nàpuga endale suunates.Nii kift on vaadata kuidas tasapisi midagi juurde tuleb ja meie òpetustest ka kasu on:)
Vàrve tunneb mònda nii eesti, kui itaalia keeles.Numbreid samuti.Samuti vastab, kui kùsin mis on emme, issi, meie kassi, onu vòi vanaonu nimi.
Paar pàeva tagasi, àmma juures Heidit(vist mingi Austria multikas) vaadates, kus parasjagu vanaisaga mingi ònnetus oli, ùtes"oooh, Heidi nonno fatto bibi".Et Heidi vanaisa sai haiget siis.Teeb juba tàista màrgatavalt vahet, kellega mis keeles rààkida.Minu poole pòòrdub 99% eesti keeles, vahel paar sòna juhtuvad ka itaalia keeles.Leoga rààkides, lastepargis ja àmma juures làheb automaatselt itaalia keelele ùle.
Minule ùtleb vàlja minnes, et mamma papud jalga ja kui ma seda kohe ei tee, làheb Leo juurde ja ùtleb, papi...vuoi le scarpe..vuoi:).Pargis ùtles eile, et tita ka kiiga- kaaga ja kui ma vòòrast last tema kòrvale kiikuma ei tòstnud ùtles, selle lapse emale...bimba altalena..vuoi:)
See kòik on nii naljakas.Tihtipeale laps ùllatab mind.Eriti, kui Leo p.....mise peale vòtab ninast kinni ja ùtleb, papi....che scifo:D
Aga lind on kòigele vaatamata lennuk. Ja ilus on kilus.Tee mis tahad, see on tema isiklik sònavara ja peale minu vist keegi seda ei mòista:)

Kommentaare ei ole: