laupäev, 5. juuli 2008

Mis minust siis saab...





.....kui Isabella lasteaeda làheb.Ega muud valikut pole, kui tòòle minna.Kes elab Itaalias teab, et siin pole tòò leidmine sugugi lihtne, eriti vàlismaalasel.Eriti veel tòò, mis sulle ka meeldiks.Aga tutvused toimivad, arvatavasti igas riigis.Ma pean ennast ùsna seltsivaks inimeseks ja tundub, et see tasub àra ka.Nimelt on mul kahe pàeva jooksul kaks sellist umbmààrast tòòpakkumist tehtud.Esimene vanadekodusse.No nii, ma tean, et ma ei tohiks pirtsutada ja mingeid suuri nòudmisi esitada, aga krt ma ei tea kas ma suudan 90 aastastel tagumikku pesta.Ausalt...ei suuda.Imetlen inimesi, kes teevad sellist tòòd ja ei kurda.Me kùll vàga peensusteni ei laskunud ja ma ei tea, ehk on seal ka mingit muud laadi tòòd pakkuda.Mulle òeldi, et tagasi ei saada nad kuangi kedagi.Mingi rakenduse leab ikka.No see sellesks, ma seda vàga tòsisielt hetkel ei kaalu.Teise pakkumise tegi sòber.Et ikka baari tòòle.Ja koos Riinaga.Kaks eestlast, kes valmistavad briosse ja cappuccinot hommikuti koos.See on juba mòeldavam, kuigi jah, ega see tòò ka mu unistuste tòò pole.Aga mis teha, eks uurime maad ja kui muud ei leia, siis vòib alati sòbrale loota;)

Kàed sùgelevad juba, tahaks tòòd teha ja mis pòhiline...palka tahaks saada!:D

3 kommentaari:

Ruudi ütles ...

ma sain ka just täna oma vallandamise.. olen nüüd ametlikult ilma töökohata ( järgmine nädal lähen rahasi nõudma, dissoccupazione nohh) ja vist tuleb ka baari minna tööle. Mis mulle täitsa meeldiks kusjuures. Saab inimestega lobiseda aga mitte liiga isiklikuks minnes. Saab nalja visata ja muretult tööd teha. Kui siis laps on esimese aasta sõimes ära olnud ja kõik ära põdenud mis põdeda annab siis hakkan krjääri peale mõtlema.
Ja baaris saab igasugu tutvusi luua, kus arenevad ka uued töökohavõimalused jne.
Vanadekodus seda võimalust pole.. parem juba vabrikutöö kui pirtsakas vanamutt.
Nii,e t võta seda baaritööd kui võimalust.. võimalust uuteks tutvusteks ja uue õige töökoha leidmiseks :)

AnnuMannu ütles ...

Kusjuures minu viimase aja tutvused ongi kòik baarist saadud ja ma veel ei tòòta seal, vaid kàin iga pàev:)
Meil on ka igast ùllatusi loota lasteaiast, sest siiani pole veel ùhtegi haigust kùlge saanud, mis mingil ajal arvatavasti nagunii tulevad....niiet:)

mermaid ütles ...

A mis su unistuste töö siis on?

Ilgelt tublid siin ikka kõik.. ma veel ei plaani minna, kuigi unistan kyll.