teisipäev, 25. märts 2008





Pùhad mòòdusid rahulikult, jàrjekordse ùlesòòmisega.Hetkel on kodu ùlekùllastunud sokolaadist, mille ma pidin silma alt àra panema, kuna Bella muidu ainult sellest toitukski.Ise ùritan tugev olla ja oma kàpad eemale hoida.Ilm lubas isegi grillida esmaspàeval:)

4 kommentaari:

mermaid ütles ...

See tantsupilt on nii lahe!!
Ma oleks võinud ju ka katkiläinud pühademunadest täidetud mune teha.. ei tulnud see meeldegi...

AnnuMannu ütles ...

Vot mulle ei tule munade vàrvimine meelde millegipàrast, kuigi lapsena ju sai elatud selle nimel.Aga need tibud on mul kùll iga aasta meeles olnud.Nùùd làheb pònevamaks, saab juba koos lapsega teha:)

Anonüümne ütles ...

Vot see breiktantsu pilt meeldib mulle ka! :o) Head poosid!

Diana Magnus, ütles ...

just just..sokolaad kõrgele ära :P aga mul just lauapeal.. et ikka kannatust proovile panna :D