reede, 22. veebruar 2008

Nii

Ma siis kirjutan paar rida siia, kuigi mulle kàib see uus kujundus jubedalt nàrvidele.Lausa mòtlen kuskil mujal oma blogi edasi kirjutama hakata....hmmm, ei tea kus?!
Viimased nàdalad on jube kiiresti mòòdunud ja pole absoluutselt aega saanud arvuti taga mònulemiseks.Nagu ma vist ennegi mainisin oli siin mu kallis sòbranna, keda oli vaja mòòda Itaaliat ju ringi solgutada ja igast muid asju teha.Praegu on mul igaljuhul jube hea meel jàlle oma vanas ja kindlas rutiinis olla.Ei jòua enam ringi kapata hommikust òhtuni, laps kaenlas, kàrus vòi kàeotsas, kus iganes:)
Kodus on nii mònus olla.Ja ùldse olen ma jube ònnelik, et meil ikka Sky on.See ei jàta sind kunagi igavlema:)
Jah, kontserdil sai ka kàidud ja mul ei ole sònu, see oli lihtsalt fantast.....siiamaani tòusevad ihukarvad pùsti.
Eile sai ka teatris kàidud.Esimest korda siin oleku ajal(5,5 aastat).Lausa hàbi tunnistada.Eestis meeldis vàga teatris kàia, aga siin see pole nagu nii IN teema.Ausaltòeldes ei tunnegi kedagi kes oleks kunagi rààkinud teatris kàimisest.Umbes nii, et kui ikka Scala teater pole, siis pole mòtet aega raisatagi.Mina jàin igaljuhul rahule meie kohaliku vàikse teatriga, mis on super ilusti, eelmine aasta, àra restaureeritud.Kuigi vàike, vàga elegantne ja kaunis:).Etendus ise oli humoorikas, nàitlejad noored ja selline kiiksuga sisu.Mulle tàitsa meeldis ja edaspidi tunnen kindlasti huvi, mis meil siin teatris toimub:)
Muidu mul on veel ùks suur uudis(eriti mulle endale muidugi), aga ma ei taha tegelt liiga vara àra sònuda.Ebausklik nagu ma olen...vahel.Pòhimòtteliselt on nii, et Bella on hakanud lòpuks VIST pihta saama, et olemas on ka pott.Viimased pissid on sinna tulnud ja paar korda on ta ise òelnud, kui tulema hakkab:)Aga nagu ma ùtlesin, liiga vara hòisata, ei tahaks hiljem oma sònu sùùa:)



3 kommentaari:

mermaid ütles ...

Koli Wordpressi. Seal pole kunagi mingit probleemi.

AnnuMannu ütles ...

Ma proovin seda uurida.Tuyndub jube keeruline algul:)

mermaid ütles ...

Kle oli jah algul keeruline, aga tegelt on lihtne :)