reede, 25. jaanuar 2008

No tere tali.......

Tàna suudeti mind jàrjekordselt endast vàlja ajada.Nimelt ootame me juba juuli kuust auto kindlustuselt raha.Ma ei oska tàpselt òelda, kui palju kordi meile selle aja jooksul on òeldud, a là,et selle nàdala jooksul saab kàtte.Kùmneid ja kùmneid kindlasti.Eelmine ndl siis helistati kindlustusest(tavaliselt teeme seda meie) ja teatati, et jàrgmise ndl jooksul saabub tsekk.Tore.Ma mòtlesin juba, et no kui nad nùùd ise meiega ùhendust vòtsid ja nii lubasid, siis ehk on ka lootust.Lootus kustutati tàna sellega, kui mehele òeldi, et neile on saabunud teade, et tsekk on juba incassato(raha vàlja vòetud pangas, ei leia òiget sòna noh...).Kuidas saab selline asi vòimalik olla??!!!!Mei pole seda veel kàttegi saanud ja juba raha vàlja vòetud.Selleks peab ju ometi mingi iskikut tòestav dokument olema.Niiet keegi on meie kulul halba nalja teinud.Kuskil keegi igaljuhul valetab ja ma olen ùsna kindel, et see on see meie kindlustaja Piero.Tal pidavat olema suli kuulsus, nii vàidab ka mu àmm.Aga mind ei huvita, nii see asi ei jàà.Summa pole kùll màrkimisvààrselt suur(mingi 800 euri), aga mingile tiblale ma seda kinkida ka ei kavatse.Oh ma olen praegu vihane.Huvitav kas kellelgi on mingeid sarnaseid kogemusi.
Ja sellel petisel jàtkus julgust helistada mu àmmale eile(ta teab meie numbrit muidugi ka) ja teatada, et mehel làks tervisekindlustuse kuupàev ùle(scaduto).Issand, ma hakkan varsti vist itaalia keeles blogi kirjutama, sest ma ei oska enam isegi mòelda eesti keeles.Jube.
Nùùd on muidugi asi pòhimòttes ja ennem ta seda maksta ei kavatse, kui oma "kaua oodatud" raha kàtte saab.
Ma làhen nùùd pommi tegema ja panen òòsel selle tropi auto alla:D

Kommentaare ei ole: