kolmapäev, 21. november 2007

Mùtsi maniakk.....mina muidugi.

Ma arvan, et muud seletust asjale pole.Maniakk olen.Ja need on kòigest need villased, millega praegu paras kàia on.Kergemaid mùtsikesi on vàhemalt sama palju, kui mitte rohkem.Eluaeg on mùtsid minu nòrkus olnud ja seda saab mu laps ka tunda:)









6 kommentaari:

Monica ütles ...

No mis teil viga , korra ostad ja laps saab mitu aastat käia :P
Aga palju on teil jah neid :)

Ruudi ütles ...

oled jahh! Täielik mütsipede :D
Mul pole kogu elu jooksul ka nii palju mütse olnud, kui su lapsel ühe aasta jooksul ( või kahe)


terv.
mütsivihkaja!

AnnuMannu ütles ...

Tòsi ta on.Tegelikult kòik polegi minu ostetud...eriti see karuga:S.

Ruudi ütles ...

Jajaaaa!!! vabanda nüüd...

AnnuMannu ütles ...

No jumala tòsi jutt.Just lugesin ùle ja "kòigest" kuus on minu ostetud, ùlejàànud on kas Eesti, vòi Itaalia vanaema poolt saadud.Aga kui nemad poleks neid kinkinud, siis oleksin ma nagunii ise juurde ostnud mòne....kuus on vàhe mis vàhe:D

mermaid ütles ...

Irwww.. ma polegi ainus... peaks kah pilte tegema meie mütsilaost.

Aga eelmisel aastal oli meil mütsikadu tervelt 4 tükki.. sel aastal peaks siis jätkuma :D