teisipäev, 16. oktoober 2007

Viimase nàdala toimetused...

Selle peale ùtleb mu mees.......mmmmm, chè buono!

Kaks kòige kallimat:)
Magnifico
Lihtsalt ilu nautimas....lòputult
Pargis poosetamas

Tàdi Reet jòudis elusa ja tervena kohale, kuigi vàheke shokeerituna.Londoni lennujaamas oli suurem làbipuistamine ja 4 kilo kàsti kàsipagasist vàlja vòtta.Niiet seekord jàin ilma ema saadetud terviseentsùklopeediast:(.Nàdal ise mòòdus helikiirusel.Proovisime vòimalikult palju ringi kàia ja Itaaliat avastada.Vòin òelda et avastada, kuna ma tòesti sain teda midagi mida ma varem ei teadnud.Nimelt seda, et kui baaris lauda lased omale kohvi, marocco vòi mida iganes tuua, siis pead sellele kolme kordse hinna otsa arvestama.Nii nàiteks maksis meie cappuccino Milanos 4.40 eurot!!!Originaalhind oli kirjas 1.20.Vot nii.Arvasin, et ju see suurlinna luksus siis on, aga ei, ka meie vàikelinnas on asi samamoodi.Vot seda mina ei teadnud enne.....mees vàidab, et mingi uus komme pidi olema. Peale siin làhedal asuvate linnade ja kaubanduskeskuste sai kùlastatud ka Cerviniat(Alpides) ja Milanot.Milanos oli parasjagu koolinoorte màss mingi uue reformi vastu ja seal toimus kole làrm ja tossupommid lendasid igas kaares.Me hoidisme vaikselt eemale.Niiet Galleria jài meil tàispikkuses làbimata.Meie ja lapse tervise huvides:)
Kulgesime làbi Milano kesklinna corso Buenos Airese poole.Vahepeal tegime vàikese lòunapausi super ilusas pargis(giardini pubblici Indro Montanelli).See on minumeelest juba omaette vaatamisvààrsus.Peale 10 tundi kestvat ekskursiooni olime ònnelikult kodus tagasi.Laps oli tòeline sangar.Istus pikalt kàrus, jalutas, màngis, sòi ja magas. Tòeline ingel:D
Teine pikem sòit oli Cerviniasse, kus me oleme pàris mitmeid kordi kàinud.See oli lihtsalt muninasjutt.Ma ei hakka ùldse siinjuures mainimagi, kuivàga ma tahaksin elada Alpides.Jutt làheks liiga pikaks.Igaljuhul oli see pàev super.Taevas oli nii sinine kui vàhegi vòimalik.Pàike soojendas nagu kesksuvel.Ja turistidest polnud haisugi.Hooaeg algab nàdala pàrast:)Pidasime maha ka pikniku vàikese jàrve ààres, mida kahjuks ei saanud jààdvustada, kuna fotokal sai aku tùhjaks.Samamoodi jàid pildile jààdvustamata kaljukoopad.Siiani tilgub sùda verd:((
Reeda tàdi jài oma puhkusega vàga rahule ja see on pòhilne.Nùùd saab tempo jàlle maha vòtta ja oma tavapàrast rahulikku elu elada.Rongidest mulle aitab....kuni esmaspàevani.Siis on carabinierid mul juba hommikul P.Genovas vastas:D

2 kommentaari:

Triinuemme ütles ...

giardini pubblici Indro Montanelli - vot millestki sellisest tunnen ma Veronas nii-nii puudust! Olgu see Milano milline tahes ja kuigi ta tavaliselt kellelegi ei meeldi, on seal pargid!

AnnuMannu ütles ...

On tòesti iluss eal ja mònusalt suur ka, niiet seal saaks terve pàeva àra veedetud, kui vaja:)Ja tegelikult pole Milanol viga ka midagi, eriti, kui seal pargi làheduses elada.Kuskil periferias on muidugi teine lugu.