laupäev, 6. oktoober 2007

Teistmoodi pàev

Eile algas pàev nagu ta alati mul algab.Hommikul suur tassitàis piimakohvi ja arvutisse uudised lugema.Seekord vòttis asi aga ootamatu pòòrde.Mòned telefonikòned siia sinna ja nelja tunni pàrast olin juba Milanos.Kokkuvòttes sebiti mind prokuratuuri kinnipeetutele tòlgiks.Mina nagu ma olen ei òelnud àra ka , ònneks polnud mul aega seda asja isegi seedida ja ei òelda.Seda ùtlen ma praegu.Sel hetkel oli muidugi kerge paanika, aga ònneks tutvusin meie raudteejaamas kohe ùhe vene naiskaga, kellega terve tee koos sòitsime ja ei olnud aega mòeldagi eriti eesootavale.Telefonis mainisin muidugi marescallo'le, et ma pole tòlgina tòòdanud ja perfektset itaalia keelt ka ei rààgi.Neile sobis ja tàna sain juba uue kòne temalt, et nad jàid minuga vàga rahule ja pòòrduvad edaspidigi minu poole.Tòò iseenesest oli ùsna pingeline, arvestades veel et esimest korda.Teatud termined ma ju ei teagi, pole kunagi itaalia kohtusùsteemi ja nende vàjenditega tegemist olnud.Nùùd pùùan ennast natuke harida sel teemal.Minust vasakul istus kinnipeetu advokaat, paremal kinnipeetu, ees prokuròr ja natuke eemal veel viis eri astmetes politseinikku.Ka nende tàhtsusastmed pean ma endale selgeks tegema:).Istudes suurte tàhtsate ja vàhemtàhtsate meeste seltskonnas, kui kòik pilgud on pidevalt sinule suunatud on ùsna mònus nàrvikòdi.Aga mis siin salata......meestega olen alati paremini hakkama saanud, kui naistega:P:P:PKokku pidin àra tòlkima siis kolme kinnipeetu ùlestunnistuse ja see asi kestis 14.30-20.30ni.Hommikust kella ùheksani òhtul oli minu ainuke kehakosutaja olnud 2 tassi kohvi:)Niiet peale nàrvipinget ja pikka paastumist, làksime marescialloga làbi ùhest aperitiivi baarist ja jòime kaks klaasikest veini ja nàksisme soojasid snàkse.Seejàrel viis ta mind Ikea juurde, kus mu mees ja Riina juba ootasid.
Laps oli muidugi àmma juures, kes oli ùliònnelik selle ùle.Kuna ta tòòtab laspehoidjana, siis oli tal parasjagu just Isabella vanune poiss kodus ja lòbu kui palju.Lapsed oli koos sòònud mànginud ja lòunal oli laps àmma kòrval suures voodis minutiga magama jàànud:)Magas ta 2 tundi ja siis àmm oli ta vaiskelt ùles ajanud, sest pidi minema teisele lapsele lasteaeda jàrgi.Siis luges ta ette kogu pàeva menùù ja kòik muud detailid ning ùtles, et Isabella on tòesti ùks tubli laps, kellega pole absoluutselt mingeid probleeme.Muidugi ta on harjunud lastega kellel on erilised nòudmised.Nàiteks ùks 6 aastne poiss sòòb sinki ainult nii, et see kàte vahel vàikseks palliks hòòruda....noo vot.Teine koolipoiss tahab hommikul lutipudelist piima kùpsistega jne.
Saime kàtte ka ùhe armsa kootud kampsuni(roosa muidugi:P).Hoiatasin àmma, et pesema hakkab seda tema, sest kunagi pesin ma ka ùhe super armsa kootud kampsuni nii hàsti àra, et see on nùùd ta barbie'le paras:D.Oi ma kirusin ennast....
Igaljuhul on asi nii, et vàike tòòots on ròòmuks mu rahakotile ja minu egole ta ka halba ei tee.Lapse kasvatamine on ka tòò ja olen sellega 100% nòus, aga vahel natuke endale ja teistele tòestada, et oled ka muuks vòimeline on kaduma hakkavale enesekindlusele siiski suur pluss.
Loodan, et ma siin nùùd midagi àra ei sònunud..ptùi, ptùi, ptùi...........ja et tulevik helge oleks:)

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ossa...enesekindluse pàrast sa kyll muretsema ei pea. Mina vist kyll poleks sellist teemat tòlkima julgenud minna.

Ruudi ütles ...

Ossa, meie seas on ùks igavesti tàhtis tòlk siis :)

Mis pàttusega siis eestlane hakkama oli saanud?
Igavesti tubli,e t nii hàsti hakkama said ja kiita ka veel :)

AnnuMannu ütles ...

Tàhtsast tòlgist on asi kaugel kaugel.Pigem arglik algaja.Ja kui mul oleks lastud seda asja 10 minuti mòelda, oleksin ka mina kindlalt Ei òelnud, niiet....:)Nagu ma aru olen saanud, on siin meie seast mitmed seal tòlkimas kàinud, aga pùsima pole vist keegi jàànud.Ja eestlasi oli lausa kolm seekord.Sùùdistatakse juveeliròòvis.Kokku on neid pàtte palju........uh kui jube, mul tuleb kananahk peale.

Monica ütles ...

Igastahes mul on hea meel et sulle selle kaela viskasin ja ei lasknud sul mitte sekunditki mõelda :)