kolmapäev, 31. oktoober 2007

Halloween




Tàna on siis see kòrvitsate ja nòidade pidu.Meie lapsest sai seekord kòrvits.Kostùùm on àmma vaimusùnnitus.Mis ma ikka òelda oskan, oma lapse seljas on kòik armas, kuigi see asjandus peas on eriti totakas.Tàna oli laps jàlle terve pàeva oma nonna juures, kus oli seekord pàris mitu last olnud, niiet lòbu laialt.Ema pidi ju oma eriti tàhtsat tòòd tegema:D.Ja nagu eelmine kord olin ma kodupoole liikudes mònusalt vindine.Ei tea kas see kàibki siin tòò juurde?!Noh tundub, et selle tòò juurde kùll.Igaljuhul lòbus on.....kui see tòlkimine kòrvale jàtta, siis on pàris lòbus jah.Jube oluline informatsioon ma ùtleks:)
PS.Mari......ma oli enne ka nii omastarust proovinud pilte kòrvuti saada, aga ei ònnestunud millegipàrast........mulle tuleb ikka puust ja punaselt ette teha:P

2 kommentaari:

Ruudi ütles ...

:)
Oluline, et lõpuks saad hakkama!

Ruudi ütles ...

haha, uurisin nüüd ka lähemalt kostüümi... ikka selline peen ja printsessilik on, mitte tavaline kõrvits, eksole!
Ja see asjandus peas meenutab ka väga Regina Madre peeneid kaabusi....