laupäev, 25. august 2007

Tagasi

Ja olemegi tagasi Itaalias.Just jòudsime ja ma mòtlesin korraks oma armsat arvutit nàppida.Reis làks normaalselt, kuigi kui minnes oli Bella rahulik ja magas lennukis, siis tulles oli ta ùsna jonnakas ja nàitas iseloomu.Muidu meil siin kòik Ok, kui vàlja arvata asi, et mul làksid koju tulles silmad hoobilt punaseks.Mul on praegu ikka mònus masendus peal....ma ei saa aru mis kamm on.Eestis làks paari pàevaga see pòletik ùle ja kordagi enma mingit jama polnud.Kandsin lààtsesid iga pàev.Tàna panin alles òhtul korra silma ja nùùd peegli ees avastasin, et mul silmad jumalast tulipunased.Appiiiiiiii.....................tundub, et peangi Estisse kolima.

1 kommentaar:

Monica ütles ...

Kusjuures mul kadus ka allergia àra eestis ja siin jàlle platsis....ma ka làhen eestisse àra....