neljapäev, 26. juuli 2007

Oh hàda ja viletsust:(

Jàlle ma halan siin.Mitte kuidagi ei saa enam silmi korda.Hakkasid juba korda saama ja ma olin ròòmus, kui paar pàeva tagasi jàlle sùgelus tekkis ja silmad hakkasid palju ràhma ajama.Tilgutan iga pàev 3 korda, aga tundub et pole suurt kasu.Hommikul àrgates on silmad punased ja òòsel àrgates(mida juhtub viimastel òòdel tihti, kuna olen reisi pàrast vàga erutatud) on silmad nii kuivad, et ei saa neid pilgutadagi.Olen kuulnud midagi kunstpisaratest......peaks seda apteegist uurima.Loomulikult on ka arvutil halb omadus silmi kuivatada, niiet olen siin minimaalselt......et natuke halada:P.Mitte ei tahaks Eestis prillmadu olla ju:(.Ise loodan ka kliima vahetusele, àkki siinne liiga kuum kliima ei tule just kasuks.Tahaks juba tuult, vihma ja tormi......mitte muidugi terve puhkuse ajaks:)

Kommentaare ei ole: