reede, 29. juuni 2007

Vàike perenaine

Meie majas on nùùd isklik koristaja, kes kàib paber vòi lapp kàes ja nùhib sellega kòik seinad, kapiuksed ja peeglid ùle.Kuigi ta on meil hoolas tòòline, on mòned tema rasvased kàejàljed seinal, mida ei suuda ei mina, ega tema maha pesta:).Viimased paar nàdalat on ta ùldse vàga asjalikuks muutunud.Sùùa ei tohi mina talle enam ùldse anda, isegi mitte kahvlit enda kàtte vòtta.Nùùd sòòb ta oma sòògid algusest lòpuni ise ja me ei tohi vahel isegi ta poole vaadata, muidu hakkab oma kangust nàitama.Nii me siis istume kolmekesi laua ààres, igalùhel oma taldrik nina ees ja kass laua all, kes ootab palukesi:)

3 kommentaari:

Monica ütles ...

Meil käib ka selline koristaja juba pikemat aega :) Isegi meid Lucaga nühitakse puhtaks :)

Ruudi ütles ...

Vaat kui tore, et sul selline nunnu koristaja on omast käest võtta :)
Aga mul juba ammu kripeldab; miks sa samas postituses ei pane ka juba pilti üles? Miks teed alati pildi jaoks eraldi postituse?

AnnuMannu ütles ...

Vot see on kùll hea,et sa selle kùsimuse tòstatasid........ma tòesti ei tea miks ma nii teen:D.Pole sellele isegi kunagi mòelnud, ma ei oska siin vist paljusid vòimalusi kasutada.Kui nùùd teiste blogisid vaadata, siis on tòesti kòik ùhes.Ma jàrgmise blogi proovin ka nii teha:)Inimene òpib kogu elu.....aga sureb ikka lollina:D