reede, 15. juuni 2007

Pesto alla Genovese

Proovisin teha pestot pàris ise seekord.See on meie lapse suur lemmik ja huvipàrast tahtsin proovida.Kindel on see, et jàrgmine kord kui tekib tahtmine ise teha, siis viskan need asjad kòik kas frullatoresse, vòi teen saumiksriga:D.Kàsitsi..never.Peale 20 minutit hòòrumist sain enamvàhem ùhtlase massi, aga selle eest oli pòidlal ilutsemas ka kaks suurt vesivilli.Loomulikult ei olnud mul marmorist potsikut ja puidust nuia, millega hòòruda, niiet kasutusse làks tavaline savinòu ja puidust meevurr:).Kokkuvòttes oli tulemus vàga hea ja vurr lutsutati puhtaks, nagu ciupaciupa:P.Ja mille muuga seda siis sùùa, kui kodus tehtud gnocchidega.See ùritus jài ka arvatavasti viimaseks.Tulemus jàlle vàga hea ja saa vòrreldagi poe omadega, aga vaeva sai nàhtud oma 1,5 tundi.Sinna sisse ma ei arvesta aega, mis làks poes kàimisele, kuna jahu jài vàheks:D.Ise sòin umbes 4 gnocchi, kuna pole mòtet mainidagi, et mul jàlle dieet..khkhmmm, aga seegi suutàis oli vàga maitsev.Ausaltòeldes ma peale oma mehe,oma òe ja enda ei teagi kedagi kellele need maitseks, aga selle eest meie oleme neid sòònud 100 eest:P

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ossa! Ise teed pestot ja gnocchisid?! Myts maha...

AnnuMannu ütles ...

Esimest ja viimast korda:DKàivad poe omad ka vàga hàsti:)

Monica ütles ...

Luca on teinud paar korda pestot ise ... aga siis ma seda veel ei söönud :) Gnoccisid teeb ämm vahel ... minuarust sama mis poes..ma lihtsalt ei oska toitudel vahet teha....

Ruudi ütles ...

hàh, totu, isegi kohalikud mamamd ei viitsi kàsitsi pestot teha! Ikka frullatoresse kòik, suts ja valmis...
Tubli, et viitsisid vaeva nàha ja veel puidust nuiaga...