reede, 8. juuni 2007

Lòpuks ometi pean sùnnipàeva oma kodumaal:)

Oi ma olen ònnelik!See aasta saan jàlle oma sùnnpàeva koos oma parima sòbrannaga pidada, nagu me seda alati tegime.Carolal on 3 august ja minul 4 august sùnnipàev.Otsustasime reedel koos pidada ja kamba sòbrantse kokku ajada.Ma olen juba nii elevil, et ei saa òòsel magadagi:D.Saame kokku Carola uhiuues kodus ja sealt edasi juba pubid, klubid.Jàrgmine pàev siis pean oma sùnnipàeva perega ja teiste tuttvatega, arvatavsti ema juures ilusas aias:).Piletid ostsime 31 juuli-24 august.Esimese pàeva veedame siis Berliinis, kus ma ka hotelli àra broneerisin ja siis 1'sel augustil pòrutame Riiga, kus mul ema ja Mati vastas on:).Meie armas pàkapiku korter on tàielikult meie kàsutuses ja selle ùle oleme vàga ònnelikud.10 minutit randa ja 2 minutit kesklinna:)
Siin nostalgitsedes leidsin ùhe vana foto, kus Carolaga Texases istume, panen selle siia ka......olid ajad......

Kommentaare ei ole: