teisipäev, 19. juuni 2007

Ma lihtsalt ei suuda mòista........

Eilsest saadik kummitab see videoklipp mul peas ja ma ei saa aru mis neil vanematel viga on, et sellisel asjal ùldse juhtuda lasid.Kas mòistust siis grammigi pole......vòi on see fast food selle juba hàvitanud?!Kuidas on vòimalik oma lapsele sellisel moel halba teha, tervis on terveks eluks rikutud, vàlimusest pole mòtet rààkidagi ja kindlasti on ka psùùhika kannatada kòvasti saanud.Vòibolla nemad hoopis suurest armastusest sòòtsid lapse selliseks........kui laps tahab kròpsu peab ta seda ju saama, samamoodi ka pitsa ja burgeritega ja coca colat voolab ojadena.Uskumatu......see on ikka osa Ameerika sòògikultuurist vist.Me ei osta sellised asju kojugi, veel vàhem tuleb pàhe neid lapsele anda.Mul on hea meel, et lòpuks arstid vòtsid ka mòistuse pàha ja panid tùdruku dieedile, mis kestis 2 aastat ja nùùd kaalub ta 49 kilo.Seda oleks vòinud juba 120 kilo tagasi teha, aga noh, parem hilja kui mitte kunagi:S

Klipp siin allpool siis:

2 kommentaari:

Monica ütles ...

Ma arvan et see ikka soodumus ka ... igaüks ikka ei läheks nii paksuks....

AnnuMannu ütles ...

Eriti veel, kui on soodumus, oleksid vanemad pidanud jàlgima, et asi ùle piiri ei làheks.Kui ikka koju sellist ràmpsu ei osteta, siis seda ka laps ei saa.Sellisel juhul tuleks veel eriti hoolega jàlgida mida lapsele sùùa anda ju.Aga noh.....ma kahtlen, et kòigil neil 200 kilostel ameeriklastel soodumus on, see on ikka vale mòtlemine minu arust, vòi laiskus, vòi mugavus vòi kurat teab mis:S